• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Facebook werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat je het met verschillende browsers hebt kun je ook eerst Aries voorstel uitvoeren, maar wat hieronder staat is eenvoudiger te proberen.

"Deze foutmelding wordt vaak veroorzaakt door het apparaat dat je gebruikt, of het is een algemene foutmelding aan de kant van Facebook. Veel browsers hebben een instelling die voorkomt dat browsergegevens voor verschillende website worden bijgehouden, ook wel bekend als ‘cross-site tracking’. Deze foutmelding is voor veel gebruikers opgelost door deze optie uit te schakelen in de browserinstellingen."
Kijk hier hoe voor de verschillende browsers (Safari en Chrome. FF zal echter wel vergelijkbaar zijn):
 
Beste forumleden, na een aantal dagen naar oplossingen zoeken heb ik toch besloten naar een andere specialist te gaan (computerzaak ). Het kost me, ook vanwege mijn leeftijd,teveel stress om steeds dingen uit te proberen. Laat jullie uiteraard weten wat daar uitkomt. Bedankt voor t meedenken.
 
je zegt de 21H2 19044,1348 te gebruiken .. wel dan mag je gerust eens updaten ik draai hier de 21H2 22000.348
Heb je de insider versie?
Heb dezelfde versie als de TS.

En Facebook gaat via een browser.
Die staat in de adresbalk en welke melding krijg je dan? miss. verkeerde inlog gegevens gebruikt?
 
nee dacht dat de TS de Windows 11 gebruikte maar hij heeft het over de Windows10
 
"besloten naar een andere specialist te gaan (computerzaak )."
Ik kan me er iets bij voorstellen. Om reden van stress zorg ik dat ik goede images heb, anders kwam ik de weken ook niet goed door. Succes.
Zorg er wel voor dat je data goed gebacked up is want je hebt de kans dat ze snel beginnen met er een nieuwe windows op te zetten.

Ik hoor idd. graag de oplossing.
 
Oplossing was uiteindelijk eenvoudig: hebben het (eigenlijk overbodige) antivirusprogramma van mijn provider Ziggo eraf gehaald en toen deed alles het weer. Nogmaals dank voor jullie bijdragen.
 
Oplossing was uiteindelijk eenvoudig: hebben het (eigenlijk overbodige) antivirusprogramma van mijn provider Ziggo eraf gehaald en toen deed alles het weer. Nogmaals dank voor jullie bijdragen.
Fijn dat je eindelijk de oplossing hebt gevonden.
Ik wist niet dat je naast Avast ook nog F secure erop had staan.
Want dan had ik daarop in kunnen spelen
2 anti virus programma`s vertragen flink en heeft ook geen zin.
Ik zou het bij Windows Defender houden, maar dat is een eigen keus :)
 
"2 anti virus programma`s vertragen flink" en kunnen elkaar en daarmee het systeem, flink dwars zitten.
Het kan wel maar dan moeten ze elkaar uitsluiten. Allemaal onnodige rompslomp.
Fijn dat het is opgelost en ik hoop dat je weer rustig kunt slapen;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan