• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Facebook werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovendien meldt Facebook: "Je verzoek kon niet worden verwerkt".
M.a.w. "Er komt hier onzin binnen terwijl we een username met bijbehorend password verwachten."
 
Hopelijk is het resetten en verversen van de pagina de oplossing.
 
Geschiedenis gewist, modem 30 sec van stroom af. Even gewacht pc weer opgestart: zelfde resultaat.
 
Hoe is de computer verbonden met internet?
Via kabel of wifi?

Kijk eens of je dit ook krijgt met Firefox.
 
Het kan natuurlijk nog bij Facebook liggen. Dat je via je mobiel wel verbinding krijgt zegt niet alles. Het ligt er maar net aan met welke server je verbinding moet maken.
Je werkt toch niet via een VPN of zo, want die kunnen ook roet in het eten gooien. Die laatste screenshot krijg ik overigens ook wel eens als ik tweakers.net bezoek. Bij mij lag dat, meen ik, aan een add-on in FF.
Ik meld dit maar even in de hoop dat het iemand triggert.
 
Werk niet met VP N. Wat betekent dat vreemd symbooltje in de linkerbovenhoek?? Kan er niet op klikken.
 
Hieronder de echte en enigste inlog link van Facebook voor Nederlandse inloggers;
probeer die link maar!

Code:
https://www.facebook.com/#!/
 
Hier geeft iemand aanwijzingen dit op te lossen. Heb dit nog niet bekeken want ik zit midden in een film:)
 
En als je deze pagina, zonder iets anders te doen, ververst; (CTR+F5)
 
Werk niet met VP N. Wat betekent dat vreemd symbooltje in de linkerbovenhoek?? Kan er niet op klikken.
Dat rondje is om de pagina te verversen.

Welke anti virus gebruik jij?
Blijft het vreemd vinden dat die pagina zo blijft.
 
Avast virusprogram. Met of zonder kabel geen verschil.om moedeloos van te worden.
 
Hoewel ik er niet veel van verwacht is het miss toch goed om, als je dat nog niet gedaan hebt, deze even te draaien:
DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth
"The /RestoreHealth parameter runs a scan for corruption and attempts to repair any issues that it finds automatically."
Het zou mss niet nodig moeten zijn als sfc niets meer vindt maar het is ook maar een kleine moeite. Je hebt niet zo veel opties meer (nog steeds kan het bij FB liggen, al twijfel ik).
 
Avast virusprogram. Met of zonder kabel geen verschil.om moedeloos van te worden.
Verwijder Avast eens, want die geeft nog wel eens kuren met Windows. Daarbij werkt Windows Defender zeer goed en komt goed uit de test
 
Avast verwijderd opnieuw opgestart geen positief resultaat.
 
Dan heb je toch al veel geprobeerd, maar helaas geen oplossing.

Wat je dan nog zou kunnen doen is Windows resetten. Dit kun je via start-instellingen-bijwerken en beveiliging- systeem herstel- pc vernieuwen. (Dit is ongeveer wat het moet zijn)
Ik zou dan wel eerst een backup maken, normaal bewaard Windows alles, maar het kan natuurlijk altijd mis gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan