catmen
learning senior
- Lid geworden
- 17 jun 2011
- Waarderingsscore
- 34
Mijn echtgenote kreeg vandaag bij het bekijken van haar fb (ik zit er niet in) de vraag van meta of ze gratis verder wil en dat geeft hun het recht je gegevens te verkopen aan reclame giganten e.a om je gepersonaliseerde berichten te sturen, dat kan volgens mij voor de verkoop van kookpotten zijn maar even goed vragen om bvb Oekraïense schonen te ontmoeten (voor mijn echtgenote dus) klopt mijn conclusie?
Tenzij je 12,99€ betaald dan verkopen ze je gegevens niet, zij krijgt nu al advertenties op mail die waar ze NOOIT op inschreef dus haar mail adres is dus al bekend a.g.v mogelijk gekraakte data bases van instellingen waar ze wel ooit mee zaken deed Of iets kocht. Veel goesting om te "dokken" heeft ze niet, misschien ont-facebooken misschien dan maar? Maar uit ervaring zou ik denken "da word weer ni simpel"
Tenzij je 12,99€ betaald dan verkopen ze je gegevens niet, zij krijgt nu al advertenties op mail die waar ze NOOIT op inschreef dus haar mail adres is dus al bekend a.g.v mogelijk gekraakte data bases van instellingen waar ze wel ooit mee zaken deed Of iets kocht. Veel goesting om te "dokken" heeft ze niet, misschien ont-facebooken misschien dan maar? Maar uit ervaring zou ik denken "da word weer ni simpel"