erikdenhouter
Enthousiast
- Lid geworden
- 14 jun 2019
- Waarderingsscore
- 287
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is Nedersaksisch, Erik."Dat kun niet..", never heard of
Kijk ook eens verder bij Compare your choices. Daar staat nog wat meer. Volgens mij wordt het niet verkocht maar ze mogen wel al je gegevens gebruiken als ik het goed onthouden heb.dus je info wordt (zo te zien) niet verkocht, maar gebruikt om op jou gerichte reclames te laten zien.
Zo is het inderdaad . Nu gaat men zeuren over FB , maar wat verzamelen al die app's niet zoals van Albert Heijn, Zeeman, kruidvat enz.....om je aankoopgedrag te bestuderen, te delen met hun leveranciers om je zo via berichten recclameberichten te sturen op je smartphone van de producten die je het meeste koopt . Welke tijdstippen je het meest gaat winkelen . De verse kaas die je gekocht hebt en de vervaldatum maar een paar dagen in zicht is en berichten op je smartphone krijgt . Niet vergeten bij je volgende boodschappen de verse kaas te kopen die je het liefst eet , want de oude is maar een paar dagen houdbaar meer .Dat vinden ze dan helemaal normaal .Kijk ook eens verder bij Compare your choices. Daar staat nog wat meer. Volgens mij wordt het niet verkocht maar ze mogen wel al je gegevens gebruiken als ik het goed onthouden heb.
Allereerst even excuus voor mijn nogal late reactie.@Marvel : wat kan je met FB wat je niet met Whatsapp en / of de mail kunt doen?
Volgens mij is Whatsapp hét middel om ff snel met één of meerdere familieleden te communiceren al dan niet het bericht vergezeld laten gaan van (multi)media.
I know, Whatssapp is een beetje mijn stokpaardje, vandaar mijn vraag, maar als ik mij de tijd herinner dat ik noodgedwongen FB moest gebruiken, dan krijg ik voornamelijk 'onrustige' / 'drukke' beelden, niet zijnde de rust die een Whatsappje uitstraalt en het is maar net wie je in een (persoonlijke) groep opneemt om het berichtje naartoe te sturen. Ik zie dus nog niet direct dé voordelen van FB t.o.v. WA.
Ik zeur helemaal niet, dat er veel buiten je wil word opgeslagen is juist en je kan er weinig tegen beginnen, face book is een keuze die je ooit maakte en wij willen er van af, ook dat word je moeilijk gemaakt. Als de banken (die ook alles weten) vinden dat je nog geld over hebt van je inkomen en alvast enkele beleggingen voorschotelen ga je dat ook normaal vinden en maar wat geld beleggen dan?Zo is het inderdaad . Nu gaat men zeuren over FB , maar wat verzamelen al die app's niet zoals van Albert Heijn, Zeeman, kruidvat enz.....om je aankoopgedrag te bestuderen, te delen met hun leveranciers om je zo via berichten recclameberichten te sturen op je smartphone van de producten die je het meeste koopt . Welke tijdstippen je het meest gaat winkelen . De verse kaas die je gekocht hebt en de vervaldatum maar een paar dagen in zicht is en berichten op je smartphone krijgt . Niet vergeten bij je volgende boodschappen de verse kaas te kopen die je het liefst eet , want de oude is maar een paar dagen houdbaar meer .Dat vinden ze dan helemaal normaal .
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.