• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Facebookprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scarlet

Junior lid
Lid geworden
22 nov 2007
Berichten
55
Waarderingsscore
0
Ik wilde voor een Inloophuis een Facbookpagina aanmaken met adresgegevens, openingstijden etc. Dus heb ik daarvoor een heel nieuw account aangemaakt en is de Facebookpagina op zich goed gelukt.

Echter, toen ik de adresgegevens en openingstijden wilde opgeven kon dat nergens. Na enig speurwerk las ik dat je dan vanuit je account een nieuwe pagina moet aanmaken. Dus heb ik dat ook gedaan onder dezelfde naam van dat Inloophuis en zoals ook vermeld op mijn Facebookaccount. Het probleem is nu dat als je onder zoeken dat Inloophuis invult je steeds die accountpagina te zien krijg waar die adresgegevens, etc. niet opstaan en dus niet die pagina. Wat ik ook probeer het lukt maar niet.

Nu ben ik al een a-technisch geval, dus daar zal het dan wel aan liggen en dus vraag ik hier maar om hulp of iemand mij eenvoudig kan uitleggen hoe ik niet die accountpagina maar die pagina met die gegevens te zien krijg als ik ga zoeken. Hoop dat iemand mij z.s.m. kan helpen. Bij voorbaat dank.
 
De gebruikelijke gang van zaken is dat je een bedrijfspagina koppelt aan je eigen persoonlijke pagina. Heb je dat al geprobeerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan