• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Fake iphone 5 - Appstore in het Chinees?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fiko0

Gewaardeerd
Lid geworden
2 feb 2010
Berichten
1.487
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb pas een namaak iphone 5 in mijn bezit. Alles werkt naar behoren behalve de Appstore. Het punt is, dat de appstore in het Chinese wordt getoond. Het toestel zelf is in Engels. Via instellingen bij appstore, kan ik het taal ook niet wijzigen omdat ik geen apple ID heb. Logisch omdat het geen apple toestel is. Er zit android 4.1.5 op met thema van iOS.

Verder wanneer ik playstore download, verschijnt het als app store. Dus wanneer ik het open, krijg ik melding dat ik al appstore heb? Ook als ik een app via google play store (internet) probeer te downloaden, verwijst het mij direct naar de chinese appstore wat dus onleesbaar is voor mij.

Is er een mogelijkheid om appstore over te zetten in Engels of het gewoon geheel van systeem verwijderen?

MVg,

Fiko
 
Ik weet niet of ik dit hier mag posten, maar misschien kan je hem rooten (jailbreaken?) en er dan wl IOS opzetten.
Verder is het niet slim om een namaak iphone te kopen, de normale is in mijn ogen het ook niet waard, maar namaak.... :wall:

Volgende keer gewoon een echt toestel kopen zoals HTC/Samsung/Nexus/(iphone als je dat echt wilt)
 
Ik weet niet of ik dit hier mag posten, maar misschien kan je hem rooten (jailbreaken?) en er dan wl IOS opzetten.
Verder is het niet slim om een namaak iphone te kopen, de normale is in mijn ogen het ook niet waard, maar namaak.... :wall:

Volgende keer gewoon een echt toestel kopen zoals HTC/Samsung/Nexus/(iphone als je dat echt wilt)

Helemaal mee eens. Ik kan u verzekeren dat de "Fake iPhone 5" niet lang mee zal gaan.
 
Het scherm is ook zwakker, ipv gorilla glas (2?) is het weetikveelglas, iphones zijn al niet zo sterk (zwakker dan HTC/SAMSUNG), dus laat je die nepperd al snel kapot gaan.

Daarbij komt dat de hardware slecht(er) is, en de software die niet al te goed (een android versie gebaseerd op Ios?).
 
Aangezien je een namaak iPhone hebt die niet op iOS draait kom je dus ook terecht in een namaak Appstore. Daarin zullen ook niet de apps staan die in de echte Apple Appstore staan, aangezien die niet op Android draaien. Je zult van iedere app de Android versie moeten gebruiken. Ik vrees dat hier een onderbouwing aankomt van het spreekwoord "goedkoop is duurkoop".
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Om eerlijk te zijn, hoe meer ik weet over de iPhone gaat over het herstellen van gegevens van de iPhone, zelfs deze iPhone is beschadigd. Met behulp van Tuneskit iPhone data recovery. U kunt gegevens zoals contactpersonen, berichten, notities, foto's, video's, muziek enz. Herstellen met een gebruikersvriendelijke interface van iOS-apparaten, iTunes-back-upbestanden en iCloud-back-upbestanden. Nu kunt u meer informatie bekijken op HIER. Ik hoop dat deze tip nuttig voor je is.
 
Dit bericht gaat op slot.
Het heeft geen zin een discussie. die 5 jaar geleden is gestart, nieuw leven in te blazen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan