• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Fall creators update mislukt steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook een acer aspire M3970
Ik heb veel problemen gehad met de creators update(uiteindelijk windows opnieuw geinstalleerd) , en nu weer met de falls creators update(opnieuw installeren lukte ook niet).
wat ik gisteren heb geprobeerd en heeft geholpen, is de wireless lan card eruit gehaald(deze heeft oude drivers),

jaantje kreeg verder geen aandacht op zijn bericht, maar volgens mij was zijn advies een schot in de roos. Bij de laatste build die ik vanavond geïnstalleerd heb, wat weer gepaard ging met de zelfde problemen als waar jasca mee zit. Die laatste build heb ik weer verwijderd, wireless lan card verwijderd, opnieuw opgestart. Heb opnieuw de laatste build geïnstalleerd, nu zonder enig probleem, dus geen vast loper, het ging helemaal zoals het hoort te gaan.
Ik vind het miraculeus dat dit het hele euvel was, die ons al vele maanden lang geplaagd heeft, en jaantje de oplossing bracht.
Misschien juich ik te vroeg, maar ik heb er een goed gevoel over!
Ook het opnieuw opstarten vanuit het startmenu, loopt niet meer vast!

jaantje, bedankt man!

Dus jasca, grote kans dat dit voor jouw ook de oplossing is
 
Laatst bewerkt:
Welke anti virus gebruik jij?
Gebruik jij daarvan ook de laatste versie?
(dus de 2018 versie)
 
Welke anti virus gebruik jij?
Gebruik jij daarvan ook de laatste versie?
(dus de 2018 versie)
Als die vraag voor mij bedoeld is: Ik gebruik Windows Defender, laatste update is van 12 feb j.l
 
jasca, jij heb een wireless lan card wel of niet in je pc zitten?
 
Als die vraag voor mij bedoeld is: Ik gebruik Windows Defender, laatste update is van 12 feb j.l

Dan ligt het ook niet daaraan.
Heb je de update al verwijderd zoals Prutser aangaf?
 
Yep >>>>>>802.11n Wireless LAN Card

Kans dat het bij jou ook het probleem veroorzaakt.
Ik gebruikte de kaart niet, maar jij misschien wel.
Je kunt een poging doen, wat er gebeurt na verwijdering van de kaart.
En dat je eventueel de nieuwste build verwijderd en opnieuw installeert.

Dan ligt het ook niet daaraan.
Heb je de update al verwijderd zoals Prutser aangaf?

Het is geen software probleem, daar ben ik nagenoeg van overtuigd aarie25
 
Het is geen software probleem, daar ben ik nagenoeg van overtuigd aarie25

Maar als jij denkt dat het aan de wifi kaart ligt, kan Jacsa de update beter verwijderen en dan via lan kabel de update opnieuw installeren. Dit samen met de updates die vanavond na 19:00 beschikbaar zijn.
 
Laatst bewerkt:
Hij gebruikt de wifi kaart?
k'Weet natuurlijk niet of hij de pc aan de kabel kan aansluiten, als die mogelijkheid makkelijk voor handen ligt, zou ik dat zeker doen!
Dan ben ik ook benieuwd hoe de updates bij mij gaan lopen!
De nieuwste build, moest ik trouwens handmatig downloaden.
 
Daar hebben meer mensen last van.
Veel mensen hadden nog 16299.192.
Maar vanavond vanaf 19:00 kun je weer laten zoeken, ben benieuwd hoe het gaat bij jou.
 
Wel apart, dat bij de één wel automatisch gaat, en de ander handmatig moet updaten.
Waar zit em dat in? Nieuwe of al wat oudere pc?
 
Hij gebruikt de wifi kaart?
k'Weet natuurlijk niet of hij de pc aan de kabel kan aansluiten, als die mogelijkheid makkelijk voor handen ligt, zou ik dat zeker doen!
Dan ben ik ook benieuwd hoe de updates bij mij gaan lopen!
De nieuwste build, moest ik trouwens handmatig downloaden.
Mijn PC (Acer Aspire X3990) hangt aan de kabel. Gebruik dus geen WIFI.
 
Wel apart, dat bij de één wel automatisch gaat, en de ander handmatig moet updaten.
Waar zit em dat in? Nieuwe of al wat oudere pc?

Ik heb geen idee waar het aan kan liggen.
Maar ik kijk af en toe zelf even of er nieuwe updates zijn.
Maar ik moest ook handmatig updaten, terwijl mijn laptop 13 a 14 maanden oud is.

Mijn PC (Acer Aspire X3990) hangt aan de kabel. Gebruik dus geen WIFI.

Heb je de update al eens verwijderd?

Volg de onderstaande stappen om een Windows update te verwijderen:

  1. Typ het woord update in het zoekvak en druk op Enter.
  2. Selecteer de update die u wilt verwijderen.
  3. Klik op Verwijderen.
  4. Volg de instructies op het scherm om de update te verwijderen.
 
Ik heb geen idee waar het aan kan liggen.
Maar ik kijk af en toe zelf even of er nieuwe updates zijn.
Maar ik moest ook handmatig updaten, terwijl mijn laptop 13 a 14 maanden oud is.



Heb je de update al eens verwijderd?

Volg de onderstaande stappen om een Windows update te verwijderen:

  1. Typ het woord update in het zoekvak en druk op Enter.
  2. Selecteer de update die u wilt verwijderen.
  3. Klik op Verwijderen.
  4. Volg de instructies op het scherm om de update te verwijderen.
Welke update zou ik moeten verwijderen? Alles werkt nu goed. Behalve dan het Opnieuw Opstarten.
Ik wacht voorlopig maar even af wat er gebeurt als de nieuwe update (Redstone 4) zich aanmeld.
 
Welke update zou ik moeten verwijderen? Alles werkt nu goed. Behalve dan het Opnieuw Opstarten.
Ik wacht voorlopig maar even af wat er gebeurt als de nieuwe update (Redstone 4) zich aanmeld.

Ik had uit jou bericht begrepen dat het om deze zou gaan -> KB4058258
Maar om 19:00 kun je handmatig naar nieuwe updates zoeken.
Kijk eens of het probleem dan niet ineens weer weg is.
 
Ik had uit jou bericht begrepen dat het om deze zou gaan -> KB4058258
Maar om 19:00 kun je handmatig naar nieuwe updates zoeken.
Kijk eens of het probleem dan niet ineens weer weg is.
Zie mijn verhaal van gisteren, 12 feb. 14:55uur. Daarin had ik al aangegeven dat deze update wel in mijn geschiedenis van updates staat. Bovendien krijg ik bij afsluiten van de PC ook geen melding van Computer moet worden bijgewerkt. Dat is nou juist het vreemde.
 
Wat gebeurd er als jij nu handmatig de updates binnen haalt en rustig afwacht tot hij helemaal klaar is?

Hoe lang bleef de melding staan voordat je de computer had uitgezet? ->
Er moest opnieuw opgestart worden. EN DAT GING DUS WEER DE MIST IN! Bleef weer hangen in de "opnieuw opstarten" modus. Dus weer de boel uitgezet met de knop op de PC,
 
Wat gebeurd er als jij nu handmatig de updates binnen haalt en rustig afwacht tot hij helemaal klaar is?

Hoe lang bleef de melding staan voordat je de computer had uitgezet? ->
Er moest opnieuw opgestart worden. EN DAT GING DUS WEER DE MIST IN! Bleef weer hangen in de "opnieuw opstarten" modus. Dus weer de boel uitgezet met de knop op de PC,
Eindeloos!
 
Zo ging dat bij mij ook altijd!
Maar nu de wifi card verwijderd is, loopt het proces door zoals het behoort te gaan!
 

Ik krijg nu de melding dat hij eerst opnieuw moet worden opgestart, dit na de update
van vandaag -> Kb4074588 16299.248
Maar hij is bijgewerkt, dus ik wacht het wel af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan