• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Family Tree Builder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijn dat het werkt.
Je kunt dat account verwijderen als je zeker weet een administrator account te hebben. (Onder accounts in de instellingen)
Kan komen door een herinstallatie met internet verbinding.
 
Ik zie dat administrator account niet staan bij de accounts
 
Lekker laten zo, dat is je 'achterdeur' als je andere accounts onverhoopt problemen veroorzaken.
 
OK, is dat dan nieuw? Totdat ik vandaag Windows 10 opnieuw installeerde had ik dat extra administrator account namelijk nog niet.
 
Is dat niet een lokaal account wat je erbij hebt gekregen?
 
Geen idee, ik ziet dat administrators account niet bij de accounts staan. Dus ik kan ook niet zien of het een lokaal account is.
 
Vreemd, bij mij staat er via instellingen-accounts-uw info -> lokaal account/ administrator.
Maar goed het belangrijkste is dat het werkt.
 
De meeste mensen zijn blij als ze het in kunnen schakelen (in noodgevallen)
 
Ik begrijp dat het mogelijk is om het verborgen administrator account in te schakelen. Ik begrijp alleen niet waarom het bij mij standaard is ingeschakeld. Is daar een reden voor?
 
Geen idee of daar een reden voor is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan