• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Fan voor Nvidia grafische kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Fan stuk van video kaart, jammer om deze weg te gooien, dan maar op zoek naar een nieuwe fan, nergens te vinden, uitgezonderd op 1 plaats AliExpress, daar dan maar eentje besteld, voor amper 7 euro, niet te geloven. Daar vind je werkelijk alles.
5a6b1aaa84d7a-fan.jpg
 
Is het wel een originele fan?
Want meestal komt het uit China toch veel namaak spullen?
Want ik vraag mij af of dit dan wel veilig is in gebruik.
Niet dat je dadelijk kortsluiting krijgt en daardoor brand.
 
Dingen werken ook en het is wel erg ver gezocht dat er brand door zou kunnen ontstaan, tis gewoon een inductiemotortje.
 
Is het wel een originele fan?
Want meestal komt het uit China toch veel namaak spullen?
Want ik vraag mij af of dit dan wel veilig is in gebruik.
Niet dat je dadelijk kortsluiting krijgt en daardoor brand.
Dat zijn een hoop vragen voor 7 euro.
 
Origineel, heb dezelfde code ingevuld die op de sticker van de fan stond, past perfect, op de oude staat hetzelfde als op deze ik ontvangen heb namelijk:
MAGIC DY6510MHBPD MGT7012YB-W15 (B) 12 V 0.28A
Ben al tevreden dat ik er eentje vond, namaak of niet, de koeling van deze grafische kaart werkt terug naar behoren, bij de plaatselijke pc boer moet je er niet naar vragen, nieuwe grafische kaart wordt het bij hen.
Alles uit China brol? moesten we het allemaal weten hé, denk dat we zouden verschieten moesten we van alles de herkomst weten, zelfs Volvo wordt nu gemaakt in China, en maar reclame maken dat het een Zweedse wagen is.
 
Alles uit China brol? moesten we het allemaal weten hé, denk dat we zouden verschieten moesten we van alles de herkomst weten, zelfs Volvo wordt nu gemaakt in China, en maar reclame maken dat het een Zweedse wagen is.

Nee niet alles is slecht uit China.
Maar meestal via sites zoals Aliexpress zit er een hoop namaak bij.
Maar zo lang jij tevreden bent is het toch goed.
Het was gewoon iets wat ik mij af vroeg.

Dingen werken ook en het is wel erg ver gezocht dat er brand door zou kunnen ontstaan, tis gewoon een inductiemotortje.

Een namaak adapter werkt ook maar kan ook kortsluiting geven.
Natuurlijk heb je een punt dat het ver gezocht is dat er brand ontstaat.
Maar namaak spullen worden niet getest, dus je weet nooit zeker of het 100% veilig is.
 
Beter goed gecopieerd dan slecht gemaakt ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan