• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

"Feliciteren" niet meer mogelijk in Facebook app.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
Sinds enige tijd worden op de iPad van mij vrouw verjaardagen niet meer weergegeven in de Facebook app.
Ik heb naar een reden/oplossing gezocht, maar kan over dit specifieke verschijnsel niets vinden. Misschien weet één van de geachte forumleden raad?

facebook-verjaardag.jpg
 
Is dit niet toevallig met een update verwijderd?
Werkt het nog wel via de computer?
 
verwijderen en opnieuw installeren van de app wil ook nog wel eens werken.
 
Update: het blijkt dat meer mensen in onze kennissen- en vriendenkring hier last van ondervinden.
Hopelijk is het bij een volgende versie opgelost.
 
Hopelijk wordt het snel opgelost.
 
Misschien is het verwijderd of zo, geen idee, of zijn er meer mensen net als ik, vind dit een van de meest irritante dingen van facebook, dat attenderen op verjaardagen, en ik heb het dan ook uitgezet, heb zelf mijn verjaardag er ook niet op staan. Maar goed ik kan me voorstellen als je het wel graag gebruikt en het werkt niet dat het heel vervelend is. Hopelijk wordt het gefixt in een update van de app.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan