1. Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologie├źn. Dat houdt in dat wij het gedrag van bezoekers verzamelen, gebruiken en met derden delen om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Cookies van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ff Voorstellen

Discussie in 'Stel je voor' gestart door larrie, 18 dec 2016.

1. larrie

larrie Nieuw lid

Goedenavond allemaal,

Mijn naam is Larrie van Slooten (36 jr) en papa van 2 kleine mooie prinsesjes (4 en 6 jaar oud).
    Naast mijn gezinsleven met de 2 prinsesjes en mijn geweldige vrouw ben ik vooral ook bezig met muziek (Ouwe gabber muziek) en ga nog regelmatig naar feestjes toe met vrienden.
    Van jongs af aan ben ik altijd al bezig geweest met computers. Van zelf samen stellen tot reparaties / Backup / Nieuwe installaties etc.

Ik word vaak door vrienden en daar weer vrienden van gevraagd of ik hun pc weer kan herstellen of weet wat de oorzaak is en nog veel belangrijker... de Oplossing is.
    De oorzaken zijn zeer veelzijdig en wel of niet op te lossen. De reden dat ik me heb geregistreerd op dit forum is kennisverbreding en wellicht ook andere mensen voorzien van bruikbare tips.

2. porrelaar

porrelaar Moderator Medewerker

:welkom: op het forum, Larrie!

3. larrie

larrie Nieuw lid

Thnx!!

4. Abraham54

Abraham54 Administrator Medewerker

Hallo Harry,
    [​IMG]hartelijk welkom op dit geweldige forum.

5. Rubensky

Rubensky Moderator Medewerker

Hoi Harry,

:welkom: bij het NCF!!

6. porrelaar

porrelaar Moderator Medewerker

Harry heet eigenlijk Larrie... :wink:

7. aarie25

aarie25 Heeft veel posts

Hallo Larrie,

Welkom hier op het forum!

Deel Deze Pagina