• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Fifa 2004 Crash

• Onderwerp starter Onderwerp starter jhar
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jhar

Gast
Ik heb het volgende probleem. Als ik fifa 2004 opstart komt er eerst een leeg scherm, dan een grote muisaanwijzer en dan stopt het programma er helemaal mee.
Eerst werkte het wel op deze pc, voldoet ruimschoots aan de eisen van het spel. ik heb de nieuste drivers geinstaleerd, dvd stations hernoemd naar D en E. ontelbare malen herinstaleerd en niets helpt..... spel werkt wel op andere pc .
En Ea sports reageert niet op mn vragen.........

m.vr.gr jhar

Wat zijn de specs van je pc / videokaart. En kijk eens of je alles kan verwijderen van je pc wat met het spel te maken heeft, soms laat hij toch wat resten achter. Dus anders even een defragmentatiie schijfcontrole. En daarna het spel spelen maar dan zonder andere onnodige actieve procesen.

Ik had dit probleem ook nadat ik de nieuwe versie van mijn Firewall geinstalleerd had, ZoneAlarm.
ZoneAlarm afzetten bij de opstart van FIFA en het probleem was opgelost.
Nu heb ik dat probleem niet meer, maar ik ken de juiste reden niet ("toevallig" laat ZoneAlarm FIFA nu toe op te starten ;) )

Greetz

jah dat met zone-alarm kun je zelf instellen.

maar heb je je dvd speler een ander station aangewezen nadat je fifa heb geinstalleerd of anders??

misschien kan hij dan de verwijzingen naar je cd of dvd niet meer vinden en crashed hij daarom.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan