• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Film Van Pc Naar Tv Sturen

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wouter

Gast
hoi,
ik kan mijn gedownloade film van de computer naar de tv sturen maar de ondertiteling gaat niet mee wie weet er hoe ik er voor kan zorgen dat de ondertiling ook op het beeldscherm komt?
b.v.d.
wouter
 
beste wouter

je projecteert van pc groter dan het tv beeldscherm is dit houdt in dat de ondertiteling er wel is maar dat ie net buiten beeld valt......

wat je moet doen is het volgende; kijk eerst eens of je met de muis op het tv beeld op en neer kunt bewegen (het beeld bewegen dus)

ik bedoel als je de muis helemaal onder in beeld trekt......
als het goed is zie je dan het beeld verspringen en heb je wel ondertiteling


optie 2
ik denk dat je het beeld kloont of het bureaublad uitbreid.....
als het eerste niet gelukt is (denk van wel) zorg dan dat je geen kloon of uitbreiding gebruikt maar selecteer als uitvoerapparaat de tv
dan valt je gewone beeldscherm uit en krijg je je bureaublad op tv te zien....
LET OP het is minder duidelijk dan op je normale beeldscherm dus zorg dat je alvast weet hoe je dit omdraait (uitvoerapparaat terugzetten)

makkie joh moet lukken mzzl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan