• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Films Van Pc Opnemen Op Video

  • Onderwerp starter -richard st-
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

-richard st-

Gast
Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij nu eens kan helpen normaal help ik altijd veel mensen met problemen maar nu heb ik zelf een probleem,en ik weet niet hoe ik dat moet oplossen.
Het probleem is dat ik mijn films die ik download graad op videoband wil zetten en bij iemand anders thuis wil gaan kijken.
Ik heb nu een stekker gekocht met een scartaansluiting aan de andere kant van de kabel zit een stekkertje die in mijn videokaart kan.
Als ik een film laat afspelen en de videorecorder op record doet neemt hij niets op.
Moet ik nog ergens wat instellen of moet ik iets anders doen.
Wie kan me aub helpen.

alvast bedankt richard
 
Als het goed is moet je inderdaad nog wat instellen.
- Ga naar eigenschappen voor beeldscherm
- vervolgens naar het tabblad instellingen
- klik dan op geavanceerd
Hier moet je ergens kunnen instellen om je beeldscherm te clonen of zo iets dergelijks. Dit is afhankelijk van je videokaart.
 
Weet het niet exact maar volgens mij kun je niet rechtstreeks vanaf je pc op een videorecorder opnemen zonder een signaal omvormer ( naam ff kwijt)

Wel als je het over de tv laat lopen.

correct me if i wrong

kijk hier ook ff :My Webpage
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan