• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

fimpjes in You Tube

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits45

Gewaardeerd
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
1.595
Waarderingsscore
2
Heb ik uren zitten studeren, hoe ik een promotiefilm in You Tube kan zetten. Is gelukt met achtergrondmuziek erbij. Gedeeld in Facebook. In verschillende pagina's. Daarna betaalt aan Facebook om het filmpje te promoten. Dat mag blijkbaar niet van You Tube. Het filmpje kan men niet openen. Filmpjes waarvoor ik niet betaald heb kan men wel zien.

Is dat de reden dat men het filmpje niet kan zien in You Tube omdat ik het filmpje gepromoot heb in You Tube?
 
Ik zie nu dat ik het filmpje wel kan zien in You Tube
Ik kan het niet zien als ik click op het filmpje in de link in Facebook
 
Uit het bericht maak ik op dat het filmpje geblokkeerd is omdat ik het een keer verstuurd heb per whatsapp. Kan dit?
 
Als Facebook dat als reden geeft zou dat goed mogelijk zijn.
Misschien dat hun uit veiligheid overwegingen bepaalde voorwaarden hebben.
Hebben hun geen handleiding over hoe je een filmpje moet plaatsen?
 
Het filmpje plaatsen was geen probleem. Ook het toevoegen van achtergrondmuziek was geen probleem
 
Het filmpje delen in Facebook was ook geen probleem
 
Zou jij anders eens de Youtube link hier willen plaatsen, dan kan ik kijken of het aan Facebook is gekoppeld. Maar is het wel mogelijk om dingen van Youtube op Facebook te delen?Omdat dit 2 verschillende bedrijven met andere regels zijn.
 
Gelukkig zie ik nu dat men het filmpje in alle Facebookpagina's kan zien. Alleen in de pagina van mijn zaakje, die ik beheer kan men het niet zien. Ik krijg deze melding:
Het adres werd niet begrepen

Firefox weet niet hoe het dit adres moet openen, omdat een van de volgende protocollen (whatsapp) met geen enkel programma is verbonden of in deze context niet is toegestaan.

Misschien moet u andere software installeren om dit adres te openen.
 
Youtube video speelt niet meer af in Facebook
Update november 2017: Sinds afgelopen maand is dit veranderd op Facebook. Wanneer je nu een link van Youtube op Facebook plaatst (profiel, pagina of groep) wordt de video niet meer in Facebook afgespeelt.
Dit kan een tijdelijke verandering zijn.
Facebook wil dat je je eigen video’s vooral upload naar Facebook. Deze spelen wel direct af. Ze gaven al langere tijd veel meer aandacht aan video’s op Facebook in vergelijking met Youtube video’s die worden gedeeld.
Video’s die op Facebook worden geplaatst krijgen gemiddeld het hoogste bereik in je zakelijke Facebook pagina. Gebruik meer video en upload deze direct naar je Facebook pagina.
Je kunt nog wel de Youtube link delen op Facebook maar als iemand klikt op die link dan gaan ze naar Youtube om daar de video te kijken. De video speelt niet meer af in Facebook zelf.
 
Ik kan niet zien dat het via Facebook is gekoppeld.
 
Firefox weet niet hoe het dit adres moet openen, omdat een van de volgende protocollen (whatsapp) met geen enkel programma is verbonden of in deze context niet is toegestaan.

Misschien moet u andere software installeren om dit adres te openen.
 
Ik zal eens proberen in internetexplorer
 
Anders het filmpje op de computer zetten en dan overzetten.
 
In een andere browser werkt het filmpje ook niet. Maar het werkt alleen niet in een pagina, die ik beheer. In andere Facebookpagina's werkt het filmpje wel
 
Dan zal het wel te maken hebben met wat er in bericht 10 staat.
 
In deze pagina die ik beheer werkt het filmpje dus niet
https://www.facebook.com/DreBroedersRentApartments/
Het betreft het filmpje als je gaat scrollen Filmpje betreffende Residencial Marie Michell
Hoe zou dat komen? Ik heb Facebook betaald voor een promotie
In andere facebookpagina's zie ik het filmpje wel
 
Ik zou als ik jou was Facebook eens om een antwoord vragen, zeker omdat jij er voor betaalt hebt.
 
Ik kan het filmpje in alle Facebookpagina's zien
Alleen in mijn zakelijk pagina https://www.facebook.com/DreBroedersRentApartments/
Kan ik het filmpje niet zien. En daar had ik juist voor betaald aan Facebook om dat filmpje te promoten
Wat is daarvan de oorzaak?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan