• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

fimpjes in You Tube

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk de oorzaak te weten. Ik ga mijn whatsappnummer verwijderen bij dat filmpje. Kijken wat er dan gebeurd
 
ik heb hier zojuist eens een test gedaan en het filmpje speelde direct af op mijn facebook pagina zodat dit voor iedereen te zien was … het filmpje was een wmv bestand en denk dat dit ook een rol meespeelt .
 
Kun je niet via de computer achtergrond muziek erbij zetten en het dan uploaden naar Facebook?
Hier nog enkele tips voor het goed plaatsen van een video.
Klik
 
Hoe doe ik dat stapsgewijze?
 
Daar kan ik geen antwoord op geven, aangezien ik dit zelf nooit doe.
Maar er zijn genoeg programma`s te vinden waarmee dit moet lukken.
Alleen denk ik dat veel programma`s betaalde versies zijn.
Klik
 
Wie weet een manier om zonder kosten achtergrondsmuziek bij een video in Facebook te krijgen?
Gelieve stapsgewijze uitleggen
 
ik heb hier zojuist eens een test gedaan en het filmpje speelde direct af op mijn facebook pagina zodat dit voor iedereen te zien was … het filmpje was een wmv bestand en denk dat dit ook een rol meespeelt .
Welk filmpje bedoelt U? In dit topic is sprake van twee filmpjes
 
ik weet dat er in dit topic het over uw filmpjes gaat ..
de test die ik deed was een filmpje die ikzelf had aangemaakt ...het plaatsen ging probleemloos ook het mee opgenomen geluid liep syncroom met het beeld ...en daar dit een test was heb ik dit filmpje dan ook weer gewist in mijn facebook account.
*zelf gebruik ik facebook niet ...ik heb me daar ooit eens geregistreerd omdat er een lid was die er problemen onder vond ...er werden nooit "zogenaamde internet vrienden toegevoegd " omdat ik daar geen geloof aan hecht en me er niet mee bezig houd .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan