• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

firebird

Status
Niet open voor verdere reacties.

spidy

Nieuw lid
Lid geworden
22 apr 2015
Berichten
24
Waarderingsscore
0
sinds enkele dagen heb ik op mijn pc met win10 het programma firebird isql 2.5.2 staan.
hoe dat het er is gekomen weet ik niet.
wie kan mij vertellen wat dat is en of dat eventueel veilig is te verwijderen indien nodig
groetjes
 
Het is dus een database in jouw Windows.
Kan het zijn dat jij in jouw Windows een website aan het maken bent?
 
de websites die ik maak die maak ik met microsoft FrontPage dus weet ik zo niet waar dat programma vandaan komt.maar weet je of ik dat programma eventueel kan verwijderen
zonder schade aante brengen aan windows 10.
 
Vermoedelijk is het laatst dan meegekomen met iets anders wat jij geïnstalleerd hebt.

Indien het tool opgesomt wordt in Configuratiescherm > Programma's en onderdelen - kan je het veilig verwijderen.

Maar indien je dus opgegeven moment bij opstarten van een programma een foutmelding krijgt.......
 
staat daar inderdaad in zal het verwijderen met revo en dan maar kijken heb wel even een backup gemaakt zodat ik altijd nog terug kan
bedankt voor je antwoord
groetjes
 
heb het programma met revo verwijderd en tot nu toe geen bijzonderheden tegen gekomen
groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan