• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Firefox en Marktplaats

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
Ik krijg vaak bij MP de melding dat een pagina niet getoond kan worden.

Foutmeling_MP.jpg

Het doet zich voor op meerdere pc's voor.
Eén met Windows 8.1 en de ander met Windows 10.
Browser is Firefox 90.0.2 (laatste versie)
Cookies e.d. zijn al opgeschoond.

De gevraagde pagina verschijnt heel even in beeld, verdwijnt dan en bijgevoegde pagina wordt weergegeven.
Het lijkt een browser gerelateerd probleem te zijn. In Chrome (ook met adblocker) worden de pagina's wel getoond.
 
En als je adblocker in Firefox uitschakelt doet hij het dan wel?
 
Ik gebruik Firefox met een adblocker en kom vaak op Marktplaats zonder problemen.
Gebruik jij iets van een browser beveiliging/extensie?
Gebruik jij een extensie op beide computers?
 
Ik gebruik Firefox met Ublock Origin en ook totaal geen last.
Wel ben ik even niet geweest en zag ik dat er nu een nieuw cookie ding was om te accepteren.
Misschien even alles van blokkeringen etc. uitschakelen, dat cookieding naar wens zetten en opslaan en dan weer de blokkering aanzetten?
 
In het menu 'Help' van Firefox de probleemoplossingsmodus (Veilige Modus) aanzetten ? Zo kan je zien of er een add-on dwars ligt.
 
ik had het ook! En ik heb zowel de add-on I don't care about cookie als canvas defender moeten uitschakelen, voordat marktplaats weer deed wat het moet doen, namelijk advertenties vinden.
 
Dan kan je soms óf de een, óf de ander weer inschakelen. Voor je probeert telkens beiden verwijderen en Firefox herstarten ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan