• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Firefox geeft vreemde tekens

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfamale123

Vaak hier
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
677
Waarderingsscore
2
Ik heb firefox al een paar keer geinstalleerd en het komt niet goed,ik krijg vreemde tekens???

Vuurvosfirefox.png
 
Ik heb de titel van je topic ter verduidelijking aangepast.

Wanneer krijg je die tekens precies te zien?
 
Als ik firefox opstart,had hem al eens geinstalleerd en die werkte toen.
Eraf gedaan en terug geinstalleerd en...gaat mis...
Heb mijn vpn terug daaraan ligt het ook niet.
 
Krijg je die tekens ook te zien als je naar bijvoorbeeld www.google.nl gaat? Of is het alleen als je op de website bent die we in het screenshot zien?
 
Al een scan gepleegd met Malwarebytes en Adwcleaner?
 
Kijk in Firefox eens bij opties - Taal en vormgeving. Staat daar soms een vreemd lettertype. Bij mij staat Standaard (Times New Roman)
 
Als ik naar google ga is het ok dus ligt het wss aan firefox?
 
Reset Firefox dan eens om te kijken of het probleem weg is.
De vraag van Lange Pier nog uitgevoerd?

Firefox vernieuwen
  1. Klik direct op deze knop Firefox vernieuwen als u deze pagina in Firefox bekijkt.
    Dit werkt niet als u een andere browser of een mobiel apparaat gebruikt.
    • U kunt ook een knop Vernieuwen van Firefox boven aan Firefox opzoeken over ondersteuning voor het oplossen van problemen pagina.
  2. Als u wilt doorgaan, klikt u op Firefox vernieuwen in het bevestigingsvenster dat wordt geopend.
  3. Firefox wordt gesloten om zichzelf te vernieuwen. Als u klaar bent, geeft een venster uw geïmporteerde informatie weer. Klik op Voltooien en Firefox zal openen.
 
Al een scan gepleegd met Malwarebytes en Adwcleaner?
Reset Firefox dan eens om te kijken of het probleem weg is.
De vraag van Lange Pier nog uitgevoerd?

Firefox vernieuwen
  1. Klik direct op deze knop Firefox vernieuwen als u deze pagina in Firefox bekijkt.
    Dit werkt niet als u een andere browser of een mobiel apparaat gebruikt.
    • U kunt ook een knop Vernieuwen van Firefox boven aan Firefox opzoeken over ondersteuning voor het oplossen van problemen pagina.
  2. Als u wilt doorgaan, klikt u op Firefox vernieuwen in het bevestigingsvenster dat wordt geopend.
  3. Firefox wordt gesloten om zichzelf te vernieuwen. Als u klaar bent, geeft een venster uw geïmporteerde informatie weer. Klik op Voltooien en Firefox zal openen.
Heb alles geprobeerd en niks helpt,opgefrist en zonder add ons in veilige modus ook niks.
Ik ga nu eens een scan doen.
 
Ik heb alles gescand en een paar pop's en pup's maar ik download een progje en kan geen .exe files
niet meer uitvoeren die ik nu download,oudere .exe files wel???strange.
 
Wat bedoel jij precies dat jij geen exe files kan uitvoeren?
Welke melding krijg je dan te zien?
 
Ik heb nog 1 maal alles gescand en kan weer .exe files uitvoeren maar in firefox blijf ik vreemde tekens zien,heb firefox al reinstalled maar zonder resultaat.
Daarentegen werkt TOR wel???
 
Sorry,heb juist TOR uitgeprobeerd en ook vreemde tekens???
 
Waar heb jij mee gescand, met Malwarebytes en Adwcleaner?
Heb jij ook vreemde tekens als er geen vpn aan staat?
 
Ja met beide programma's aarie25,als de vpn niet aanstaat heb ik ook vreemde tekens.
 
Hebben beide programma`s nog dingen gevonden?
Zo ja scan dan eens met Eset online scanner.
Klik hier op scan nu -> Gratis virusscanner met de ESET Online Scanner
Want het kan goed zijn dat er dan nog rommel aanwezig is en jij daarom die vreemde letters krijgt.
 
Ik zou een nieuw topic starten in het onderdeel Hijack This, Virussen en Spyware om de gehele pc door te laten lichten. In mijn ogen heeft het er alle schijn van dat er rommel in je pc zit die de problemen veroorzaakt.
 
Nu kan ik weeral geen .exe files uitvoeren dus geen scan of niks.
 
Om de zoveel tijd ondervind jij weer de gekste dingen met jouw Windows.

Indien je geen goed systeemimage hebt om terug te zetten is de enigste oplossing Windows schoon opnieuw te installeren, daar wat jij uitspookt met jou Windows niet navolgbaar is en er dus ook geen oplossing voor is.
 
Ok goed,ik probeer dat te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan