• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Firefox: Gmail laat berichten niet in het geheel zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berend Jansen

Gewaardeerd
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
1.333
Waarderingsscore
45
Ik merkte vandaag dat in Firefox berichten van Gmail niet (meer) worden getoond. Dit zowel in Windows 8.1 als 10
In Edge gaat het goed. Ook via de app op mijn iPhone is er niets aan de hand.
Firefox is up-to-date.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Gmail-venster.jpgGmail-venster2.jpg
Firefox.jpg
 
Refresh Firefox eens, mogelijk een verkeerde instelling.
Let wel op dat alle add-ons verdwijnen, mocht je die gebruiken.
  1. Klik op de menuknop
    Fx57Menu
    , klik op Help en kies Meer probleemoplossingsinformatie.
  2. Klik op Firefox opfrissen en daarna in het bevestigingsvenster dat wordt geopend op Firefox opfrissen. Firefox sluit om op te frissen.
  3. Als Firefox gereed is, toont een venster uw geïmporteerde gegevens. Klik op de knop Voltooien. Firefox wordt geopend.
  4. Selecteer of u wilt dat Firefox alle of sommige vensters en tabbladen herstelt en klik op de knop Beginnen!.
 
Refresh Firefox eens, mogelijk een verkeerde instelling.
Let wel op dat alle add-ons verdwijnen, mocht je die gebruiken.
En dat is nou net wat ik niet wil... Ik heb een aantal zeer handige add-ons die ik graag wil houden.
Ik lees m'n Gmail dan wel in Edge.
Misschien is bij een volgende update van FF het probleem verholpen.
Maar dank voor het advies!
 
En Veilige modus van Firefox ? Menu 'Help - Probleemoplossingsmodus'. Dat schakelt alle 'handige add-ons' even uit om te checken of er eentje dat probleem geeft. Dezelfde add-ons misschien op beide besturingssystemen ?
 
En dat is nou net wat ik niet wil... Ik heb een aantal zeer handige add-ons die ik graag wil houden.
Je kunt die na het resetten gewoon weer gebruiken, de reset is alleen om problemen in Firefox te verhelpen. Ook kun je als jij Edge als standaard browser hebt ingesteld een snelkoppeling maken op het bureaublad van Gmail.
 
En opeens werkt het weer zoals het hoort. Geen updates gedaan of wat dan ook... o_O
 
Misschien dat er bij Gmail een fout in een update zat, die worden op de achtergrond bijgewerkt en daar merk je niks van. Maar het belangrijkste is dat het weer werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan