• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Firefox probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.198
Waarderingsscore
50
12.19 u: Aangezien ik bij het openen van Google met Firefox een geheel blanco bladzijde kreeg maar ook een bladzijde Google zelf heb ik FF opnieuw geïnstalleerd. Probleem nu is dat ik met openen van een hyperlink in een email die niet kan openen, er komt een mededeling:
(kruisje) "deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder".
Ik had zelfs mijn AV (Panda) tijdelijk even uitgeschakeld, maar dat hielp niet. Ook een plaatje met Tinypic uploaden ging niet.
Vraag: wat is er mis met de instellingen van de pc? Of is het ublockOrigin? Op z'n best krijg ik een mededeling dat het te uploaden bestand geen juiste extensie zou hebben (en dat is een jpg).
circa 19.00 u: Als regel sla ik mijn downloads tijdelijk op op bureaublad. Nu komt er een mededeling: "geen object voor moniker"met gele driehoek. Dat woord miniker was ik nog nooit tegen gekomen maar het is zoiets als koppelingsbestand of zo. Al weer: heel vreemd.
20 juli: een wat vreemde oplossing: heb een recente kloon van 1 week oud aan het werk gezet. Als er nog een suggestie komt: heel graag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vraag is of je profiel bij de herinstallatie vernieuwd is. Zo niet kan een oude fout natuurlijk blijven zitten.
Probeer anders dit eens: Firefox resetten (herinitialiseren)
 
Acteraf herinnerde ik mij dat er zo'n mogelijkheid moest zijn, maar in feite is het probleem opgelost. Zal de aanwijzing wel bewaren voor een volgend keer. hartelijk dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan