• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Firefox prompt (?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

theplayer

Gewaardeerd
Lid geworden
9 dec 2013
Berichten
1.739
Waarderingsscore
14
Ik krijg onderstaande melding , maar heb geen idee waar die prompt staat of hoe ik daar kom....
1652872977780.png
 
Dat zal norton safe search extensie zijn, als je die niet wilt, kun je hem neem ik aan weigeren om te installeren. Ik ga ervan dat je norton op je systeem hebt staan?

 
Gebruik jij Norton producten?
Zo niet dan kun je eens scannen met Adwcleaner
 
Lijkt mij geen melding van Firefox. Doe ook maar een scan met Malwarebytes.
 
Dat zal norton safe search extensie zijn, als je die niet wilt, kun je hem neem ik aan weigeren om te installeren. Ik ga ervan dat je norton op je systeem hebt staan?

Ja, Roxmarie en Aarie25: 00 Klopt. Gebruik ik al jaren.
Maar op de een of andere manier krijg ik telkens van RAV meldingen /waarschuwingen over adware e.d. met het verzoek die te verwijderen. Uiteraard doe ik dat met de keurige melding daarna dat die adware met succes verwijderd is. Van Norton hoor ik dan niets!
Ik kan me niet herinneren dat ik dat RAV erop gezet heb. Ik weet dat het van Microsoft komt, maar dat stamt dan al uit 2003...
 
Misschien kun je dan beter RAV verwijderen en dan Malwarebytes als gratis versie gebruiken, want die is meer van deze tijd. Kan ook in combinatie met Adwcleaner.
 
Misschien kun je dan beter RAV verwijderen en dan Malwarebytes als gratis versie gebruiken, want die is meer van deze tijd. Kan ook in combinatie met Adwcleaner.
OK! Goede tip! Dank je :blush:
 
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan