• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Firefox speelt geen filmpjes meer af van RTL

Ik zou er niet te veel tijd meer insteken, ik verwacht dat het bij de volgende update wel verholpen is.

Ja dat schreef ik toch al, bij 137.0.2 verholpen a.s. dinsdag. ;)

Ik draai nog op versie 137.0.1 heb er niets aan gedaan en toch werkt het weer. Misschien hebben ze toch iets aangepast, zonder volledige update.

heb er niets aan gedaan en toch werkt het weer.
Ze geven zelf aan a.s. dinsdag. Bij mij werkt het nog altijd niet, dus geen idee wat er dan bij jullie gedaan is. Ik heb specifiek gevraagd wanneer die aanpassing zou komen en dat zou echt pas a.s. dinsdag zijn.
Maar goed, als het bij jullie al werkt, des te beter, maar dan zou feitelijk bij jullie ook betreffende instelling wat ik noemde nu op 1 moeten staan. Want dat zou de fix zijn.

Na de update van vandaag werkt het weer.

.... Gezien bij jou ook die instelling op 2 stond, blijf ik het raar vinden dat alles bij jou wel naar behoren werkte.
Ik kan wel zeggen dat het nooit niet gewerkt heeft, maar sinds ik zojuist ook de update naar 137.0.2 heb gedaan komen we daar niet snel achter. Merkwaardig is het zeker.

Nou ik heb ook de update gedaan en hier werkt ook alles weer gelukkig.

@erikdenhouter Nee inderdaad, vond het wel interessant, maar sommige dingen kom je nooit achter of zoals in dit geval is er de kans niet meer. Als het ons al gelukt was want heel veel hadden we al vergeleken.

Maar goed, probleem opgelost.

Terug
Bovenaan