• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Firefox tonen van favorieten aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

aspaan

Gevestigd lid
Lid geworden
10 jul 2016
Berichten
312
Waarderingsscore
10
Hallo,

Sinds kort heb ik FF 92.01 geïnstalleerd
Als ik bovenin het scherm de keuze: Favorieten indruk dan krijg ik een verticale lijst te zien van al mijn Favorieten
Wat mij opvalt, is dat tussen de regels van die favorieten, een extra ruimte zit waardoor ik niet tegelijk al mijn favorieten te zien krijg maar dat ik daarvoor in deze lijst moet scrollen
Bijgaand heb ik daarvan een voorbeeld opgenomen
Voorheen bij vorige FF versie was dat niet en werden de favorieten gelijk, zonder tussenruimte getoond
Heeft iemand een idee hoe dit is aan te passen?
 

Bijlagen

  • Fs Cap 0624.jpg
    Fs Cap 0624.jpg
    52,1 KB · Weergaven: 6
Hallo,

Zelf gebruik ik de bladwijzer balk en daar is dat ook zo ingesteld.
Het is dat jij er over begon anders was het mij niet eens opgevallen.
Mij stoort het niet, maar ik denk niet dat dit zo maar aan te passen is.
Als het al aan te passen is dan zou dat via about:config zijn.
(dit moet in de de adresbalk typen) Maar dan moet je wel weten wat je moet aanpassen.

Stel jou vraag anders eens hier, daar moeten ze weten of dit aan te passen is en hoe.
 
Bedankt voor de snelle reactie
Ik denk dat ik het maar zo laat, via de Mozilla Support Community lijkt me (voor mij dan) erg lastig
Ik denk dat ik dan maar door deze lijst ga scrollen om de laatste favorieten te benaderen en anders zal ik de Favorieten-lijst inkorten, door daar items uit te verwijderen
 
Als jou Engels niet goed is dan is Google Translate een goede optie.
Gebruik ik zelf ook regelmatig als ik langere teksten in het Engels moet hebben.
Maar goed je kunt zelf kijken wat voor jou het beste werk :)
 
Ik gebruik de bladwijzer icoon met onderverdelingen en dan is alles prima te lezen, heb wel 100 favorieten erin staan.
 
Beste Lange Pier,

Ik zou graag willen weten hoe u dat voor elkaar krijgt
Graag uw instructie in deze om dat te realiseren
Alvast dank,
 
Hier staat het allemaal maar kan het ook kort schetsen hoe of wat.

Op de werkbalk de ster voor bladwijzer (CTR+D) maken en die voor "Uw bladwijzers tonen", met de eerste maak je de bladwijzer (favoriet) en zet die op de gewenste plaats neer als je meerdere mappen hebt aangemaakt en met de 2e (onderstreept) (CTR+Shift+O) kies je de juiste.
De sterren staan in "werkbalk aanpassen" rechtermuisklik taakbalk.

Firefox kent alleen bladwijzers i.p.v favorieten maar komt op hetzelfde neer.

Je kunt ook de bladwijzers in een venster beheren, staat onderin de "bladwijzers tonen.
 
Je kunt natuurlijk overwegen je bladwijzers over mappen te verdelen. Dan wordt je lijst vanzelf korter.
 
Dit is één van de recente Firefox "vernieuwingen" ("Proton") die je eerst nog kon terugdraaien, maar nu niet meer.
 
@Leono
Ook niet aan te passen via about:config?
 
Proton is toch nog wel uit te zetten of sinds kort niet meer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan