• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Firefox vernieuwd

Status
Niet open voor verdere reacties.

veg

Bekend gezicht
Lid geworden
31 aug 2014
Berichten
136
Waarderingsscore
0
Bij het opstarten van Firefox vandaag kreeg ik een melding dat men de browser had vernieuwd. Zo zouden er diverse nieuwe features zijn. Allemaal leuk en aardig, maar nu worden de kleuren van reclamefilmpjes en facebook-video's niet goed meer weergegeven. Zie onderstaand voorbeeld. Dat ligt niet aan mijn pc, want in IE is er niets aan de hand. Oplossing?

x2wdas.jpg
 
Ik heb ook de update voor FireFox ontvangen, maar ik kan gewoon naar YouTube/Facebook zonder problemen. Als je een oudere versie van FireFox wil, kun je die hier downloaden. Of FireFox nieuwe updates automatisch installeert, kun je helemaal naar wens instellen onder Menu->Options.
 
Resetten is gebeurd, maar bracht geen verandering.
 
Oké dat is wel vreemd, dit zou normaal voldoende moeten zijn.
Maar het zou kunnen dat meer mensen dit probleem ervaren en dat het met een update weer wordt opgelost.
Maar dan kun je altijd een versie terug gaan zoals Maulem aangeeft.
 
Ik heb ook deze nieuwe versie, en kan ook gewoon YouTube kijken.

Wat je kan proberen (ik weet niet of dit met resetten bedoeld werd) is Firefox helemaal weghalen en de nieuwe versie helemaal opnieuw te installeren, mocht je niet terug willen gaan naar een oudere versie (dus niet erover heen installeren, maar gewoon weghalen en opnieuw doen). Let wel op: bij het de-installeren van Firefox kan je bookmarks/favorieten, geschiedenis, etc. verliezen.
 
@Maarten,

Nee met resetten wordt bedoelt dat je het naar de standaard waarden terug zet,
dit lost normaal de meeste problemen op.
Dus wat jij bedoelt is iets anders, maar mogelijk een oplossing.
 
Add-ons staan bij mij op automatisch bijwerken...
 
Hier ook geen kleurproblemen
 
Problemen kan natuurlijk altijd. Bij mij bemerk ik ze nog niet. Afgezien dan van het feit dat ze de header wat gewijzigd hebben, maar dat went snel.
 
Mooi dat het werkt voor jou en geen dank!
 
Problemen kan natuurlijk altijd. Bij mij bemerk ik ze nog niet. Afgezien dan van het feit dat ze de header wat gewijzigd hebben, maar dat went snel.

Gelukkig was het voor Ts een klein probleem en werkt het weer.
 
Mooi inderdaad dat het is opgelost, alleen vraag ik me nu af waar die uitgevinkte zaken eigenlijk goed voor waren. Ik merk namelijk niet dat er nu iets minder goed werkt...
 
In computerprogramma's verwijst hardwareacceleratie of hardwareversnelling naar het gebruik van hardware om bepaalde functionaliteit sneller uit te voeren dan wanneer dit gedaan zou worden in software (wat uitgevoerd wordt door een CPU).

Dit staat er op de site van Firefox.
Bij sommige grafische processoren en installaties van grafische stuurprogramma’s kan Firefox crashen of moeite hebben met het tonen van tekst of objecten op pagina’s wanneer hardwareversnelling wordt gebruikt. U kunt proberen hardwareversnelling uit te schakelen om te controleren of dit het probleem verhelpt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan