• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Flac bestanden maken en losse tracks opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter Kuipers

Nieuw lid
Lid geworden
17 aug 2019
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Ik ben bezig met het converteren van muziek op CD naar FLAC bestanden om in de auto te kunnen afspelen middels USB stick. Probleem, de tracks worden op nummer gezet, daarmee gaan de CD's helemaal door elkaar. Hoe kan ik instellen dat de CD in zijn geheel, met losse tracks wordt opgeslagen
 
Ga naar Ashampoo nl en zoek daar in de software naar Audiosoftware.
 
Ga naar Ashamampoo nl en zoek daar in de software naar Audio
 
Ik zie alleen software voor Windows, ik heb een Apple
 
Hallo Peter,
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Had jij je iets anders voorgesteld dan?
Er zijn hier wel macOS gebruikers, maar het is duidelijk een minderheid tussen alle Windows gebruikers.
En het gros van de actieve gebruikers hier is ook Windows gebruiker.
Is op mijn forum welhaast niet anders, maar ik heb wel drie actieve leden die macOS gebruiken, maar ja - mijn forum is ook meer dan enkel een PC hulpforum.
 
jij wenst een converter te gebruiken die bv mp3 omzet naar flac ..persoonlijk denk ik dat het wel mogelijk is om flac om te zetten naar mp3 maar niet van mp3 of eender welk formaat naar flac ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan