• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Flash banner maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJ-Mathijs

CaseJunk!
Lid geworden
14 feb 2006
Berichten
1.764
Waarderingsscore
14
Ik zoek iemand die gratis of voor een klein beetje geld een flash banner wil maken.
Dan wil ik iets met dansende mensen die mensen zijn ook afgebeeld op tdf-berlikum.nl hun banner. Volgensmij hebben ookandere sites dit in hun banner.
Het moet sowieso een .swf bestand zijn.
heeft iemand hier ervaring mee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die mensen dansen niet? of is het de bedoeling dat ze gaan dansen?
 
Laatst bewerkt:
moeten er verder nog logos inkomen ofzo?
 
het is de bedoeling dat ze dansen jah. Ik wou er nog graag een soort lasereffect achter hebben en aan de linkerkant: DJ Mathijs
652 bij 110 moeten de afmetingen worden
 
kleuren? achtergrond enz enz.

moeten het mensen met gezicht en body zijn of gewoon helemaal egaal als op die site die je gaf
 
ja, gwoon dat ze beetje swingen het meoten wel jongens en meisjes zijn dus helemaal wit.
De voeten hoeven er niet beslist op. Maar die mensen moeten wel een beetje swingen. De achtergrond: van grijs naar zwart(van boven naar onder).
 
maar erikk zou jij dat kunnen maken
 
ik zou het wel kunnen maken. heb van de week alleen weinig tot geen tijd door mijn stage.(verslag en eindpresentatie) wil daarna er wel 1 maken voor je. weet alleen niet of je zolang kan wachten.

mischien kan fixxerr_r2thab er 1 maken voor je alvast
 
oke alvast bedankt
 
op z'n website staat dat hij er 400 euro voor vraagt:p
 
DJ-Mathijs1 zei:
op z'n website staat dat hij er 400 euro voor vraagt:p

woooooow das idd wel heel veel ja?! ik doe het wel gratis voor je wor. moet je alleen nog even geduld hebben en me er volgende week nog eens aan herrinneren!! :wink: :wacko:
 
misschien is er ook wel een andere die het kan. Anders heb je er misschien te veel werk van
 
nouja ik wil het best doen en na volgende week heb ik zeker weer alle tijd. donderdag en vrijdag heb ik ook vrij dus mischien dat ik dan wat kan maken.

maar het maken van de header zelf gaat ook wel even duren. is niet in een avond gedaan. moet ik namelijk met wat andere programmas erbij doen (poser enz).

maar als iemand anders het voor je wil doen die het eerder af kan hebben?
 
DJ-Mathijs1 zei:
op z'n website staat dat hij er 400 euro voor vraagt:p

Wie zijn website? yourvisions? dat is niet mijn website, Daar heb ik al mijn curcussen gedaan Illustrator etc.. En wat die banner betreft
Ik kan niet zo goed flash:blush:
 
maare mathijs heb je mischien al een website van jou waar je hem op wilt gaan zetten dan kan ik kijken waar het bij moet passen.
 
nee ik ben nog met de layout bezig het wordt net zoiets als youngvalley.nl maar dan andere kleuren enzo
 
srry de afmetingen waren 752 bij 110 pixels
 
moet het zo breedt. hij is nu heel dun kwa hoogte en heel breedt. kan er niet heel goed de dansende mensen in kwijt
 
@DJ Mathijs:
naar aanleiding van je pb ben ik begonnen aan een banner.
Ik heb je willen een pb sturen maar je box zit vol:wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan