• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Flash player stopt

Status
Niet open voor verdere reacties.

catmen

learning senior
Lid geworden
17 jun 2011
Berichten
807
Waarderingsscore
31
in een bericht las ik dat eerdaags flash player niet maar zal werken en dat microsoft het bij een volgende update zou verwijderen van de PC's en dat HTLM5 in de plaats komt, ik ken er eigenlijk te weinig van maar is het mogelijk dat er derde partijen (weet niet welke) gebruik zouden maken van flash player en dat er "iets" niet meer zal kunnen getoond worden?
thx
catmen
 
Ik denk niet dat jij problemen gaat onder vinden als Flash verdwijnt.
Want veel programma`s zijn al overstapt en de rest moet wel mee gaan.
Want Flash stopt voor iedereen.
 
Ik had intussen eens via (linksonder) zoeken "adobe flashplaye" ingegeven en er word blijkbaar niets gevonden op mijn PC dat daar mee gelinkt is de player zou dus niet meer aanwezig zijn of uitgeschakeld.
Catmen
 
Flash is nog wel in alle browsers aanwezig, maar die moet je zelf aanzetten.
13-10-2020 heb jij als het goed is nog een update gehad voor Flash.
Zie geschiedenis van Windows update.
 
Er zijn bijna geen websites meer die flash gebruiken, dus normaal zou dat geen problemen mogen geven :) Best is om Flash mooi te verwijderen
 
Mocht je een site tegenkomen die nog wel Flash gebruikt getuigd dat van een zeer slecht plan om die site te "upgraden"/aan te passen voor HTML5.
 
Zoals verwacht is Flashplayer van de meeste Computers verdwenen.
Op mijn eigen PC werd deze maar voor een ding gebruikt, het bekende weer programma Yowindow 4 Unlimited
Windows ondersteunt deze niet meer zegt de leverancier van het programma, dus staan zij ook machteloos. :worried:
Op mijn mobieltjes heb ik hem wel kunnen installeren,maar op de Windows PC blijf een zwart vak naar voren komen en is er niets meer te zien.
Ben benieuwd of de makers van dat programma een oplossing kunnen bedenken, zal waarschijnlijk op het einde van dit Jaar gaan gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan