• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Flikkerend beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou kunnen maar ik ben inmiddels al aan mijn 2e laptop bezig (beide BTO) waarin zowel een Intel chip alsmede een dedicated videokaart zit en ik heb er nog nooit last van gehad.
 
Laatst bewerkt:
Misschien verschillen de diverse interfaces per merk zodanig dat je bij het ene merk er eerder wat van merkt (schakelen tussen de grafische adapters) dan bij het andere.

Daarnaast heb ik per applicatie aan kunnen geven welke adapter gebruikt moet worden door de machine. Zo heb ik bijv. appjes als PowerPoint, Publisher etc. etc. standaard ingesteld op starten met de Nvidia GTX 1060, terwijl appjes als Outlook, Word, Excel etc. etc. standaard moeten starten met de Intelchip.

Ik vermoed derhalve dat mijn systeem zelden de behoefte OM te schakelen tussen de adapters. (Misschien dat ik daarom geen flikkeringen zie...……)
 
Of Nvidia Optimus is niet geïnstalleerd of slecht werkend.
Maar dat het beeld slecht is met de HD 630 van Intel doet mij zonder meer vermoeden dat de processor niet goed is.

Mijn Lenovo heeft alleen een Intel HD 530 als videokaart en die werkt perfect.
 
Maar die hoeft niet te schakelen tussen adapters...…….
 
Als het erin zit (2 kaarten) MOET het werken, krijg je het met diverse pogingen niet goed en blijft het flikkeren (hoe miniem ook) dan is er sowieso iets niet kosjer met de hardware ... terug naar de winkel in waarborg, geen risico nemen nu het nog kan.
 
Ga ik in mee tenzij in de handleiding van de MSI geschreven wordt over het 'schakelen' tussen adapters en daarbij eventuele 'flikkeringen'.
 
Ik heb nu 3 mails gestuurd naar de msi help desk en tot heden geen reactie gehad.
Vind het schandalig dat ik geen reactie krijg als ik problemen heb met zo'n duur product
 
Dat komt mede omdat je daar dat notebook niet gekocht hebt.
Je zal de problemen moeten oplossen met de winkel waar jij dat notebook hebt gekocht.
Daar heb je garantie voor!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan