Naaldhak
Gevestigd lid
- Lid geworden
- 5 sep 2013
- Waarderingsscore
- 8
UsbStick van 1 TB aangeschaft.
Zet ik wat films op, voor afspelen op tv, via de daarop aanwezig zijnde: Usb Aansluiting.
Naar aanleiding van wat probleempjes waar ik tegen aanliep, de volgende vraag:
* Kan een tv (Panasonic van ± 5 jaar oud), wel een: 1 TB UsbStick, met films erop, aan ?
Deze vraag vloeide voort uit het volgende:
Ik had alreeds twee UsbSticks van: 500 GB. Maar die liepen aardig vol, dus vandaar
aanschaf van één: 1 TB UsbStick erbij.
Na die: 1 TB Stick, vol gekopieerd te hebben (Duurde zo'n 7 uur op mijn PC. Maar goed), had ik nog
een 300 Gb over. Dus dat die 1 TbStick té vol zou zijn, dat lijkt althans, mij niet.
Nou. Toen ermee naar de tv, waar ik hem inplugde.
De eerste keer deed ie het goed. Geen probleem- en ik was blij (Ik had weer ruimte).
De volgende dag zette ik de tv weer aan, maar gaf ie bij elke film aan dat ie het bestand of zoiets,
niet herkende. Hij springt dan door, naar de volgende file. Maar daarbij steeds dezelfde meldingen.
Toen tv uitgezet. Daarna weer aan- en toen deed ie het wél weer goed.
Maar (En jullie raden het al), bij een daarop volgende keer, weer niet.
De beide 500GB stick gaven en geven nooit problemen.
Nu denk ik erover, om die 1 TbStick een volledige format te geven.
- Maar helpt dat ?
- En zo ja: hoe moet ik hem dán, formatteren- en in: ExFat ?
Als het kan ? Graag advies hierover.
Zet ik wat films op, voor afspelen op tv, via de daarop aanwezig zijnde: Usb Aansluiting.
Naar aanleiding van wat probleempjes waar ik tegen aanliep, de volgende vraag:
* Kan een tv (Panasonic van ± 5 jaar oud), wel een: 1 TB UsbStick, met films erop, aan ?
Deze vraag vloeide voort uit het volgende:
Ik had alreeds twee UsbSticks van: 500 GB. Maar die liepen aardig vol, dus vandaar
aanschaf van één: 1 TB UsbStick erbij.
Na die: 1 TB Stick, vol gekopieerd te hebben (Duurde zo'n 7 uur op mijn PC. Maar goed), had ik nog
een 300 Gb over. Dus dat die 1 TbStick té vol zou zijn, dat lijkt althans, mij niet.
Nou. Toen ermee naar de tv, waar ik hem inplugde.
De eerste keer deed ie het goed. Geen probleem- en ik was blij (Ik had weer ruimte).
De volgende dag zette ik de tv weer aan, maar gaf ie bij elke film aan dat ie het bestand of zoiets,
niet herkende. Hij springt dan door, naar de volgende file. Maar daarbij steeds dezelfde meldingen.
Toen tv uitgezet. Daarna weer aan- en toen deed ie het wél weer goed.
Maar (En jullie raden het al), bij een daarop volgende keer, weer niet.
De beide 500GB stick gaven en geven nooit problemen.
Nu denk ik erover, om die 1 TbStick een volledige format te geven.
- Maar helpt dat ?
- En zo ja: hoe moet ik hem dán, formatteren- en in: ExFat ?
Als het kan ? Graag advies hierover.