• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Foto cd/dvd maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

artstudiog

pc-aholic
Lid geworden
10 jul 2012
Berichten
2.967
Waarderingsscore
258
Mijn dochter heeft foto's van een feest gemaakt en wil de organisatie een foto CD/DVD schenken. Zij wil de foto's in een diavoorstelling met overgangen maken en ondersteund door een muziekje en dan op een CD/DVD branden voor gebruik in een DVD-player. Ik had al voorgesteld om dit op een stick te doen maar de organisatie wil een CD/DVD.

Aangezien ik zelf niet zo thuis ben in die programma's is mijn vraag: welk gratis en nederlandstalig programma komt hiervoor in aanmerking?
 
Ik maakte vroeger wel eens een foto cd met Picasa, maar ik weet niet of je daar ook muziek aan toe kunt voegen.

Misschien is Icecream Slideshow Maker wat voor jullie: Icecream Slideshow Maker Downloaden - Gratis Diashow Software

Update: sorry, ik zie nu pas dat het programma Engelstalig is en daarmee valt het mogelijk voor jullie af.

Update 2: heb het programma even geïnstalleerd. Nadat het is opgestart, kun je via Settings (staat in de hoek rechtsonder) > Language de taal op Nederlands zetten. En dan is het Nederlandstalig geworden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ashampoo Photo Commander 14 kan je als volledige versie downloaden:
Vollversion: Ashampoo Photo Commander

De installatie zelf zal in het Nederlands gebeuren en tijdens de installatie zal de webbowser openen op Ashampoo - na registratie krijg je de licentiesleutel om het programma volledig voor gebruik vrij te schakelen.
Dit programma zal aan alle wensen van jou dochter voldoen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan