• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Foto plakken in e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit lijkt me voor jou een prima oplossing, Leono. Je kunt nu precies doen wat jij wilt en je hoeft geen nieuw programma, zoals Thunderbird, te installeren.

Je kunt eindelijk weer ongestoord slapen. ;)
 
Hallo Swaken,

Het ging er toch om om een praktische oplossing te vinden? Die was er gisteravond nog niet.

De overweging was: misschien kan Thunderbird het probleem oplossen. Brengt natuurlijk wel weer aardig wat gedoe met zich mee, want ik leef nu gezond en gelukkig zonder Thunderbird.

Toen kreeg ik het bovenstaande idee en dat lost de zaak op. Op een super-eenvoudige manier.

Mag ik dat alstublieft ‘geniaal’ noemen? Uiteraard is dat niet letterlijk zo bedoeld.
 
Hallo Porrelaar,

Precies wat u zegt, zat ik juist aan Swaken uit te leggen, terwijl u het schreef.
 
Mag ik dat alstublieft ‘geniaal’ noemen? Uiteraard is dat niet letterlijk zo bedoeld.

Zeker mag je dat doen, we zijn nog altijd vrij van meningsuiting .
Voor jou is het geniaal , maar voor mezelf zou ik het niet geniaal vinden .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan