• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Fotoalbum maken in een groep als beheerder in Facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits45

Gewaardeerd
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
1.595
Waarderingsscore
2
Ik wil graag een foto-album maken op mijn groep. Dit lukt echter niet. Wel kan ik vanaf mijn eigen privé-pagina een foto-album plaatsen. Het probleem is dat ik dan eerst de foto's moet opslaan op mijn eigen pc en ze dan in dat album kan zetten. Ik ben dan echter wel alle reacties kwijt op de foto's. Wie weet hoe ik dat op kan lossen en of het is op te lossen?
 
Die foto's hebben toch een eigen link, dus met
Code:
[IMG]fotolink[/IMG]
moet je a.h.w. dan een fotoalbum kunnen maken!
 
Kan dat niet in de groep in Facebook zelf. Dus gewoon een foto in een groep in Facebook plaatsen in een fotoalbum in een groep ? Hoe maak ik een album?
 
Het zou kunnen dat je alleen foto`s kunt toevoegen zonder reacties.
Ik neem aan dat jij het op de volgende manier doet?

Je deelt als volgt foto's of video's met een groep:
  1. Klik in je nieuwsoverzicht in het linkermenu op Groepen en selecteer je groep.
  2. Klik op
    assets
    Foto/video toevoegen
    boven aan de groep.
  3. Kies een deeloptie:
    • Foto's/video uploaden.
    • Foto-/videoalbum maken.
  4. Als je klaar bent om te delen, klik je op Plaatsen.
Alle leden van de groep kunnen foto's toevoegen aan het groepsalbum. Groepsfoto's zijn alleen zichtbaar voor leden en alleen groepsleden kunnen in de foto's worden getagd.
 
Dat lukt niet
 
Nee
 
Makkelijker kan ik het jou niet maken.
Elke afbeelding heeft een unieke link, anders zou de afbeelding niet getoond kunnen worden - niet op gewone websites en ook niet op Facebook.

Afbeeldingen die op Facebook staan, kan ook op dit forum posten via die link.

Klik met rechts op een afbeelding die je elders wil posten.

Je krijgt dan een menu waarin je de mogelijkheid vindt om de afbeeldingslink te kopiëren.
Is de afbeelding niet beveiligd, dan heb je ook de mogelijkheid om de Afbeelding op te slaan als.

In dat laatste geval wordt het dus mogelijk de betreffende abeelding/foto te dowwnloaden naar jouw computer.

En dan kan je de betreffende foto weer uploaden!
 
Men moet zich hierop focussen:
  1. Klik in je nieuwsoverzicht in het linkermenu op Groepen en selecteer je groep.
  2. Klik op
    assets

    Foto/video toevoegen
    boven aan de groep.
  3. Kies een deeloptie:
    • Foto's/video uploaden.
    • Foto-/videoalbum maken.
  4. Als je klaar bent om te delen, klik je op Plaatsen.
 
Als ik dat doe krijg ik: Deze PC downloads
Dat wil ik niet. Ik wil foto's in die albums die staan op de tijdlijn in mijn groep waarvan ik beheerder ben
 
Heb ik het idee dat jij het niet begrijpt.
Als je foto's download, kan je die toch weer toevoegen op de plek die jij wil?
 
Ik download niks. Ik wil foto's van de tijdlijn van mijn Facebookgroep in een album zetten
 
Ik heb jou twee normale opties gegeven.
Schijnbaar is dat niet genoeg voor je, dus mag een ander het gaan proberen, mogelijk heb ik iets over het hoofd gezien.
 
Ik download niks. Ik wil foto's van de tijdlijn van mijn Facebookgroep in een album zetten

Als je een bestaande foto of video wilt uploaden naar je groep, zorg je ervoor dat de foto of video is opgeslagen op je computer. Dus wat jij wil, gaat niet werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan