• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Foto's ongewenst verkleind

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem269

Gevestigd lid
Lid geworden
22 dec 2014
Berichten
215
Waarderingsscore
8
Ik werk thuis op twee computers. Als ik een attachment togestuurd krijg, foto in dit geval, is die op de ene computer 11 mb, de andere 8,4 of op de ene 4 mb en op de andere 3,4. (twee voorbeelden van de afgelopen dagen) Dat is nog niet zo'n probleem, al vind ik het wel opmerkelijk.
Maar nu komt het, als ik vanaf de computer waarop de foto het grootst binnenkomt, deze verstuur, blijft er heel weinig van over, qua kb's. Kreeg er uiteraard klachten over en heb het vanochtend intern geprobeerd. En jawel, de 4 mb foto kwam op de andere computer als 72 kb aan.
Rara?
Groet,
Willem
 
Ik ben geen kenner maar:
Het minste wat hier moet vermelden is met welke e-mail progs je werkt.
En hoe je de foto's verstuurt; plak je die in je bericht of voeg je die als bijlage toe.
En is het plotseling ontstaan of altijd zo geweest
 
Idd, welke extensie? eerst inpakken met Peazip b.v. in een zip of rar, blijven ze gelijk.
 
het verkleinen van een afbeelding is een optie die bij sommige mailsoftware automatische aan staat.
welke software gebruik je voor het versturen van een mail?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan