• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Foto's terug halen sd kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicole1985

Bekend gezicht
Lid geworden
25 okt 2012
Berichten
161
Waarderingsscore
0
Goede middag,

Gister is helaas mijn telefon gecrasht. Balen.

Terug gezet naar fabrieksinstellingen en nu werkt hij weer. Maar helaas ziet hij niet meer de +_ 15000 foto's en filmpjes die op de sd kaart staan.
En ook op de pc kan ik ze niet zien.

Hij ziet wel dat 50gb van de 64 gb vol is. Maar de foto's zijn niet te zien.

Nu 3 verschillende programma's gebruikt. Die hun werk doen. Maar zodra je de foto's wil herstellen ineens veel geld vragen.

Wil best wat betalen maar 50/60 euro heb ik niet.

Wie weet een wat goedkoper programma die de foto's terug kan halen??? Een app op telefoon mag ook.

Programma's die ik gebruikt heb en geld vragen:
- recuva
- renee undeleter
- undelete 360


Ik hoop zo dat jullie mij kunnen helpen!!
 
Hallo,

Wordt het sd kaartje dus wel herkent op jou computer?
Recuva is gratis te gebruiken.


Wat ons betreft is Recuva het beste van twee werelden op dit gebied. De app is volledig gratis (zonder support, maar daar liggen we niet wakker van), én het heeft een ongekend gebruiksvriendelijke interface. In plaats van namelijk in het diepe gegooid te worden, houdt dit programma je aan het handje en vraagt wat je precies wilt terughalen van het kaartje en op welke manier. Er is geen makkelijkere manier om je bestanden terug te halen. De app is iets langzamer dan PhotoRec in het herstelproces, maar zeker niet minder uitgebreid.

Kijk eens of een chkdsk scan helpt.
Beschadigde SD Kaart Herstel | Hoe Repareer je een Beschadigde SD Kaart - EaseUS
 
Vreemd, ik had recuva via google gezocht en gebruikt en daar moest ik voor betalen.

Nu die van jouw link gedownload. En hopelijk nu gratis.

Ja, zowel pc als telefoon herkennen de kaart wel. Maar de foto's zijn nergens te bekennen
 
Hij geeft aan 788 found 11456 ignored.

Die moet hij dus niet negeren, want dat zijn de foto's die ik moet hebben. die 788 zijn marktplaats/facebook/instagram foto's die ik wel kan zien. Maar de foto's die ik gemaakt heb kan ik niet zien

En nu?
 
Vreemd, ik had recuva via google gezocht en gebruikt en daar moest ik voor betalen. Nu die van jouw link gedownload. En hopelijk nu gratis.

Dan heb je het niet van de originele site gehaald.

Hij geeft aan 788 found 11456 ignored.
Die moet hij dus niet negeren, want dat zijn de foto's die ik moet hebben. die 788 zijn marktplaats/facebook/instagram foto's die ik wel kan zien. Maar de foto's die ik gemaakt heb kan ik niet zien
En nu?

Het lijkt erop dat de sd kaart te beshadigd is om alles terug te halen.
Je zou de tool van Lange Pier nog kunnen proberen en de link die ik jou nog gaf.
Dus de chkdsk scan. (blauwe link in bericht 2)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan