• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

fout code spotnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

proval

Nieuw lid
Lid geworden
30 sep 2011
Berichten
12
Waarderingsscore
0
ik krijg iedere keer als ik spotnet installeer een fout code 954
hoe kan ik dit oplossen
bij voorbaat dank
p.s. het altijd goed geweest en nu in enekeer komt deze code
 
ben je toevallig bij de provider Ziggo afhankelijk ?
 
ja ik heb ziggo
 
dit is dus een algemene fout bij Ziggo leden ...
er ie op het spotnet hulpforum daar omtrent een topic gestart ..
daar kwam deze voorlopige oplossing ....je dient dus een paar bewerkingen te doen in de instellingen van spotnet..
Bewerken
Provider
Anders

Vul bij het adres in: 212.54.40.12
Gebruik je login en wachtwoord van Ziggo.
Spotnet gaat dan wel alles opnieuw binnenhalen, maar je kunt weer verder.

Bron : http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=6549&start=40
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan