• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Foutcode 0x800b0109

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkwav

Vaak hier
Lid geworden
17 jan 2008
Berichten
787
Waarderingsscore
6
Ik werk met windows 10 en wil een update doen. Ik krijg de mededeling dat er updates zijn maar dat deze niet zijn voorzien van de nodige handtekeningen.
Foutcode 0x800b0109
Hoe kan ik dit oplossen.
 
Hartelijke dank Rubensky en aarie25 voor uw reacties. Ik heb het over een oude laptop van 2006 met windows 10 Creators update. Jullie aanbeveling heeft helaas niet geholpen. Ik heb toen Microsoft gebeld in Amsterdam. De medewerker heeft mijn laptop overgenomen en van 15.00 uur tot 18.00 uur van alles gedaan, maar geen resultaat. Ik heb toen besloten om systeem herstel toe te passen met behoud van mijn bestanden maar dat is niet goed afgelopen. De laptop ging niet verder dan 93%. I
Ten slotte ben ik naar Informatique gegaan en zij gaan windows 10 Creators update voor mijn installeren (schone installatie). Dat kan omdat mijn laptop reeds bij Microsoft bekend is met Creators update. Over 5 dagen is die klaar. Kosten € 40,00. Ik heb het er wel voor over.Dat oude ding deed het nog heel goed.Zonde om het weg te doen.
 
Geen dank!
Bedankt voor het terugkoppelen van de oplossing, hopelijk werkt hij dan weer naar behoren!
 
Hopen dat je daarna nog veel plezier zult hebben van je laptop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan