• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

foutcode P81

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yogibeer

Nieuw lid
Lid geworden
17 okt 2020
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Hallo,
Ik heb het programma Adobe photoshop gekocht via Bol en geïnstalleerd. Blijkt het een verouderde versie te zijn en updates lukken niet. Ik krijg dan de melding dat er nog andere installatieprogramma's actief zijn die ik eerst moet afsluiten. Dit is echter niet het geval, zelfs als ik alleen Adobe open heb staan.
Wie weet raad?
 
mapopties in het configuratiescherm heb ik niet. Zoeken op verborgen bestanden helpt ook niet.
 
Alles mbt Adobe Photoshop verwijderen, eerst via programma's verwijderen en daarna de overgebleven mappen via de verkenner verwijderen. PC herstarten en installatie overdoen. Welke versie van Photoshop heb je dan? Normaal is Adobe Photoshop niet meer apart te verkrijgen enkel via een jaarlijks abonnement met Adobe Creative Cloud app. Tenzij het Photoshop Elements is.
 
Eerst de boel schoonmaken.
 
ja het is Photoshop Element18. Ik heb nu het meeste weggemikt behalve het zip bestand. Dit heb ik geopend en ik krijg opeens een update-programma. Helaas is het toch weer de oude versie :cold_sweat:
 
ik zie niet Adobe Photoshop Elements 2020 staan in mijn Program Files, alleen een map Adobephotoshop
 
Bij mijn Photoshop Elements 18 is de map:
C:\Program Files\Adobe\Photoshop Elements 2020

Heb jij een inwisselcode gekregen om een installatie van de Adobe site te downloaden, of een bestand met alleen een product key ?
Product key ( 6 x 4 karakters, alleen cijfers ) is niet hetzelfde als een
Inwisselcode ( 6 x 4 karakters, cijfers en letters ).
Ik weet niet of elke verkoper van zo'n inwisselcode gebruik maakt, maar daarmee kon ik van de Adobe site de laatste versie installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan