• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Foutmelding: FOUT #1722

Status
Niet open voor verdere reacties.

Foxterrier

Vaak hier
Lid geworden
23 okt 2008
Berichten
864
Waarderingsscore
0
Goedenavond,
Er zit een fout in mijn pc FOUT #1722
Hierdoor kan ik geen back up terug zetten en maken met Acronis Treu Image Home 2010
Heb het volgende al gedaan wat ik kon vinden op internet.
Probeer het volgende:
Stap 1 - Klik met de rechtermuisknop op 'Deze Computer'

Stap 2 - Kies 'Beheren'

Stap 3 - Kies 'Services en toepassingen'

Stap 4 - Selecteer de service 'Remote Procedure Call (RPC) Service'.

Stap 5 - Klik hier met de rechtermuisknop op en klik op 'Starten' of 'Opnieuw starten'

Ook dit lukt mij niet, fout blijft bestaan.
Werk met Windows 10

Hulp is welkom, met vriendelijke groet Foxterrier
 
@ Lange Pier
"Is ipp niet compatible met W10, als ik het zo lees, al niet meer met W8.1."
Begrijp niet wat je bedoelt, heb de kennis niet.
"Gebruik een gratis tool zoals die van Aomei. "
Wat is dit en wat doet dit, is het veilig?
 
Acronis Treu Image Home 2010 heeft altijd gewerkt en ineens niet meer.
 
Lees net slechte recensies over Aomei'ik ben uiterst voorzichtig met binnenhalen van programma's, slechte ervaringen!!
 
Acronis Treu Image Home 2010 heeft altijd gewerkt en ineens niet meer.

hier klopt iets niet ..ik had onder de Windows 8.1 de Acronis Treu image 2013 en van het moment dat ik overging naar de Windows10 was deze niet meer te gebruiken ...en jij beweerd nu dat de 2010 versie altijd heeft gewerkt bij u … raar op zijn minst ..
ene de Aomei moet zeker niet onder doen voor de acronis .. zelf verkies ik de Macrium Reflect free ...
 
Lees net slechte recensies over Aomei'ik ben uiterst voorzichtig met binnenhalen van programma's, slechte ervaringen!!
Waar?, zie geen links en dan wordt het zomaar wat roepen.
Ik gebruik dat ding al jaren naar tevredenheid en Macrium is ook prima, ooit gebruikt maar overgestapt.

Gaf ook een link met een eventuele oplossing, niet gelezen?
 
@ Emi
hier klopt iets niet ..ik had onder de Windows 8.1 de Acronis Treu image 2013 en van het moment dat ik overging naar de Windows10 was deze niet meer te gebruiken ...en jij beweerd nu dat de 2010 versie altijd heeft gewerkt bij u … raar op zijn minst ..
ene de Aomei moet zeker niet onder doen voor de acronis .. zelf verkies ik de Macrium Reflect free ...
Ik heb 25-06-2019 nog een back-up gemaakt, maar kon die dus niet meer terug plaatsen de afgelopen week. Misschien heb je gelijk dat het door updaten van Window nu fout gaat.
Maar hoe komt die fout van #1722 er nu in en waarom? Oké ik kan Aomei gaan downloaden free fersie.
 
@ Lange Pier

Waar?, zie geen links en dan wordt het zomaar wat roepen.
Ik gebruik dat ding al jaren naar tevredenheid en Macrium is ook prima, ooit gebruikt maar overgestapt.

Gaf ook een link met een eventuele oplossing, niet gelezen?

Op deze site gelezen: AOMEI Backupper Standard | GratisSoftware.nl Downloads

De link: RPC Server is Unavailable (Error Code: 1722) | Knowledge Base, heb ik gelezen en uitgevoerd wat op de plaatjes staat.

Gelijk een back-up proberen te maken en wonder boven wonder die is gelukt. Hoera!!!

Heren, vriendelijk bedankt voor jullie tijd en inzet opzoek naar de oplossing en voorstellen.
Ik hoop dat het programma nu blijft werken en wens jullie nog een plezierige avond en een fijn voortzetting van het weekend.
Met vriendelijke groet, Foxterrier.
 
Ik heb een officiële portable versie van Acronis True Image 2010. Ik gebruik deze telkens ik een pc heb behandeld of geïnstalleerd voor mijn klanten. Zo kan ik later bij een ernstig probleem snel terugkeren naar de toestand van de pc toen ie bij mij - nog werkend - buiten ging. Fabrieksinstellingen worden sowieso van de SSD/HDD gekieperd wegens niet meer nodig. Heb gisteren die Acronis True Image 2010 nog perfect gebruikt na een nieuwe Windows 10 home installatie. Werkt perfect.
 
na het lezen van artsstudiog's bericht heb ik me eens terug ingelogt op mijn Acronis account om de setup.exe terug op te halen van de Acronis treu image 2013 nl en mijn activatie gegevens ...
wel ben verrast nu aangezien deze hier nu wel te gebruiken is ..waarom dat deze eerder bij het upgraden naar de Windows 10 aangaf dat deze software niet te gebruiken is blijft wederom voor mij een raadsel .. feit is dat deze dus wel te gebruiken is .. hierbij dus een rechtzetting van mijn vorig bericht !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan