• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowie123

Junior lid
Lid geworden
18 dec 2015
Berichten
57
Waarderingsscore
0
bij de Update kb 4462919 krijg ik de foutmelding 0x80070020 weet iemand raad ,
dank bij voor baat
 
Als je zoekt op de foutcode kon je dit op de site van Microsoft tegen.

Dit probleem kan optreden als een programma het automatische updateproces verstoort. Antivirusprogramma's die real-time scannen gebruiken, kunnen bijvoorbeeld het automatische updateproces verstoren.

Plaats de computer dus in een schone opstartstand om te bepalen of er een toepassing of software van derden is die het probleem veroorzaakt. Nadat u de pc in een schone opstartstand hebt geplaatst, probeert u nu een Windows-update uit te voeren en te kijken of deze deze keer werkt.
Clean Boot Disclaimer: Ga als volgt te werk: De computer opnieuw instellen om te starten zoals gebruikelijk na het oplossen van problemen met opschonen van het Kb-artikel om de computer op te starten bij normaal opstarten nadat het probleem is opgelost.

Controleer ook of u andere realtime antimalwareproducten van derden op uw pc hebt uitgeschakeld om te controleren of de firewall de inkomende / uitgaande verbindingen naar de pc beïnvloedt.
Disclaimer: Antivirussoftware kan uw computer helpen beschermen tegen virussen en andere beveiligingsrisico's. In de meeste gevallen moet u uw antivirussoftware niet uitschakelen. Als u het tijdelijk moet uitschakelen om andere software te installeren, moet u het opnieuw inschakelen zodra u klaar bent.


Mocht bovenstaande niet helpen, kun je hier nog 2 manieren vinden om het mogelijk op te lossen.
https://answers.microsoft.com/en-us...ndows-10/c195d9d1-eaaa-4325-9b5f-cdcf55a3843b
 
Dag aarie 25,
Ik heb het ondertussen opgelost via update catalog,
Ik heb nu versie 17134.345,
Ik dank je voor de respons
lowie123
 
Mooi dat het is opgelost, ik pas het topic gelijk aan.
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan