• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Fox Sports werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke41

Gewaardeerd
Lid geworden
26 dec 2007
Berichten
1.496
Waarderingsscore
0
Hallo, ik kijk met mijn fox sports account via internet op mijn pc naar voetbal. Zo ook vandaag, althans dat wilde ik. Maar steeds na een paar minuten had ik geen beeld en geluid meer. Ik denk dat ik zo'n twintig keer opnieuw opgestart heb. Wat kan ik verkeerd ingesteld hebben? Op mijn ipad werkt het vlekkeloos. Iemand een idee?
 
Hallo Tineke,
vertel: welke webbrowser gebruik jij om bij Fox in te loggen?
 
Mozilla Firefox
 
Hallo Abraham, Heb het nu geprobeerd met Google Chrome en daar werkt 't al 3 minuten. Lol.
 
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, en het werkt nog steeds. Dan blijf ik google chrome maar gebruiken met Fox Sports. Maar wat raar, vorig seizoen werkte het wel met Firefox, toen had ik Chrome nog niet geinstalleerd. Bedankt voor het meedenken Abraham.
 
Welke versie is Firefox bij jou?
De actuele versie is 55.01 met een geheel nieuwe engine.
 
Ja die heb ik sinds gisteren in de Nederlandse versie.
 
Ik ben Firefox (zonder Flashplayer) pas één site tegengekomen (Horizon Tv van Ziggo, gebruikt Silverlight als mediaplayer) - der rest tot nu to is netjes HTML 5.
Fox Sports heb ik niet - ben niet van zins 19.95 per maand te gaan betalen voor die paar wedstrijden die ik wil zien.
 
Ja die heb ik sinds gisteren in de Nederlandse versie.[
Ik ben Firefox (zonder Flashplayer) pas één site tegengekomen (Horizon Tv van Ziggo, gebruikt Silverlight als mediaplayer) - der rest tot nu to is netjes HTML 5.
Fox Sports heb ik niet - ben niet van zins 19.95 per maand te gaan betalen voor die paar wedstrijden die ik wil zien.
 
Ik heb er ook niet voor betaald, voor een jaar gekregen. Maar ik blijf gewoon Chrome gebruiken voor Fox Sports. Moet ik ook voor Eindhovens dagblad . En daar wen je aan. Nogmaals bedankt he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan