• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Freemake video converter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naaldhak

Gevestigd lid
Lid geworden
5 sep 2013
Berichten
483
Waarderingsscore
6
Heb wat problemen gehad met m'n pc (heb ik hier ook al eens wat van laten 'zien' ).
Had Freemake erop staan.
"Nou", zeg je dan: "Dan download je die toch zo weer even".
Was dat maar zo eenvoudig. De versie die je nu nog zonder problemen kunt downloaden, geeft inmiddels een watermerk.

Ik had een oude versie erop staan die het prima deed- en zonder watermerk en "gezeur", over dit en dat, u weet het wel.
Nu is het mij nog niet gelukt weer zo'n oude goed werkende versie erop te krijgen.
Het minste wat ik krijg, als ik daartoe pogingen onderneem, waar dan maar ook op Internet... is wel dat van threats, Virussen enzovoorts.
Kortom: bij Freemake heeft men er goed zorg voor gedragen dat het geen Freemake meer is.

Of is er op een of andere wijze tóch nog een oudere versie wél te krijgen die zonder watermerk, "alles doet, wat
ik wil...". En zoals ie dus vroeger was ?
 
Naaldhak, ik gebruik Freemake al heel lang, en met name wanneer het via een FF add on niet meer lukt. Dat is overigens geen garantie dat het met Freemake wel lukt, maar het gaat wel vaak goed. Ik weet niet welke versie je gebruikt maar ik heb versie 3.7.4.1 Nooit een watermerk gezien. Alléén... Freemake downloadt niet alles (maar dat wist je waarschijnlijk al.)
Ik wil je mijn versie wel toesturen, maar ik weet niet hoe...
 
theplayer.
Ik download zo goed als niets meer. Het gaat me om bewerken van filmpjes die ik al heb.
Ik zal de link van Abraham54 eens volgen (Waarvoor dank, Abraham54).
Nuja, als ik het niet krijg is het geen nationale ramp natuurlijk.
Maar m'n oude (verloren gegane) Freemake beviel mij nu eenmaal heel erg goed.
Dan is het jammer als je het kwijtraakt.
Dank voor jullie reacties.
 
Heb nog weer wat pogingen ondernomen.
Op de site die Abraham54 aangaf, lukt het, ondanks alle versies daar, toch niet.
Iedere keer krijg ik daar de melding, bij aanklikken van welke versie ook: 'Threat Secured'
En dan stopt het allemaal.
Misschien is er een goed gratis alternatief dan voor Freemake ?
 
Die site is volgens mij veilig - Kaspersky gaf bij niks aan.

Welke antivirussoftware gebruik jij.
 
Hallo Abraham54.
ik gebruik Avast.
 
Hallo Abraham54.
ik gebruik Avast.

Kun je Avast niet even uitschakelen en dan de download starten.
Als de download klaar is, Avast weer aanzetten.
 
Hallo aarie25.
Ik heb Avast uitgeschakeld (tot weer opstarten).
NU downloadde hij zonder problemen.
Punt is dat ik toch geen oude versie kon installeren, ondanks het flinke aanbod daarvan op die ene pagina.
Ik klikte een oude versie aan. Hij ging downloaden, ik installeerde Maar na 'Welkom'- enzovoorts, bleek dat ik toch versie 4.1.10.38 kreeg (was bij meer pogingen daarna ook zo).
Dus bij converteren, toch weer dat watermerk in beeld.
Misschien moet ik een andere alternatief programma zoeken...
Wel dank voor je poging tot hulp.
 
Ik denk dat dat jij de 4.... versies moet vergeten en een 3 versie moet gebruiken.
 
Hallo Abraham54.
Dat ben ik met je eens.
En dat probeerde ik dus ook al meermaals. Toch met hetzelfde resultaat.
Nuja, kijk, als er geen oplossing is. Dan gaat mijn leven er natuurlijk wel om door.
Dus of we nu uitputtend bezig moeten ?
Maar jammer is het natuurlijk allemaal wel, want ik heb goede herinneringen en ervaring aan/met die oudere versie.
Dank voor meedenken weer.
 
Het zou kunnen dat hij alleen nog nieuwere versies installeert. Ondanks dat jij een oude versie kiest. Of het zou kunnen dat hij nog bestanden vindt van de nieuwste versie enn daarom die erop zet. Maar er zal vast een ander veilig en goed werkend programma zijn. Ik wil anders vanavond wel even voor jou kijken.
 
Dank aarie25.
Het kan bewust beleid zijn van Freemake. En van hun kant bezien, begrijp ik dat eigenlijk ergens ook wel weer.

Het 'vervelende', voor mij was- en is echter, dat ook.... de oude versies van Moviemaker, zelfs de 6.0 ook niet meer werken.
Als je maar die- of die handeling uitvoert ??? Dan lopen die al vast. En dat terwijl vroeger zelfs met de 2.1 XPVersie goed te werken viel. Heb ik heel wat korte filmpjes mee kunnen bewerken.
En puur... omdat die programma's niet meer werken, ga je op zoek naar iets anders.
Freemake kon minder dan die programma's, maar ik kon er wel mee volstaan. Maar nu valt dat ook weg.
Jammer allemaal.

Heb nog wel Moviemaker 2012. Het bestand daarvan indertijd (nog op tijd) opgeslagen op m'n pc. Kan ik dan alleen goed installeren, als ik mijn PC loskoppel van Internet (en na installatie weer aansluit). Maar dat programma werkt toch weer compleet anders en veel minder makkelijk.
Als je nog een optie ziet ? Dan alvast mijn dank.
Lukt het niet ? Dan even goede vrinden.
Ik blijf in elk geval m'n dank uitspreken voor het meedenken.
 
Zou het watermerk niet zijn zodat het niet illegaal is? Moviemaker zal ik niet gebruiken want dat hoort toch bij Microsoft essentials en die wordt al een lange tijd niet meer ondersteunt.
Ik zal eens kijken voor een andere optie, maar weet niet of er andere opties zijn.

Je zou hier eens kunnen kijken of er iets tussen staat.
Dan wel via de originele site downloaden en kijken of er geen gratis software meekomt.
Gratis video conversie software | GratisSoftware.nl Downloads
 
Dank aarie25.
zal me even tijd kosten om enkele op die pagina uit te proberen.
Zo snel ik 'succes' heb, verneem je (en jullie) het weer.
Thanx
 
Geen dank!
Hopelijk zit er iets tussen, ik verneem het graag of het gelukt is :)

Trouwens ze staan op best beoordeelde programma`s, dus dan hoef je in principe alleen de eerste pagina te bekijken.
 
aarie25 Zonder problemen krijg ik het niet, en uberhaupt niet. Uitschakeling (tijdelijk) van virusscanner zorgt ervoor dat ik het wel kan downloaden, maar verder werkt het niet.
Maar misschien moet ik mijn "probleem" terugbrengen naar waar het me in wezen eigenlijk werkelijk om gaat...

Ik wil een videofilm makkelijk in stukjes kunnen knippen.
Soms heb ik van een anderhalf uur durende film, maar 1 minuutje nodig (Hangt van de scene af natuurlijk). Met de oude Freemake kon dat heel gemakkelijk.
Nu heb ik al eens gekeken naar programma's die aangeven dat ze dat (Gratis) kunnen, maar het is allemaal veel ingewikkelder dan Freemake dat deed (of na installatie kreeg je toch met restricties te maken- of het werkte gewoon niet..

De eigenlijk vraag is voor mij dus misschien wel: bestaat er een gratis programma waarmee je net zo eenvoudig, net zo eenvoudig dus... kunt knippen, zoals Freemake dat deed / kon ?
 
Dit is al een oud topic, dus reageren heeft geen zin. Ik zal dit topic dan ook sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan