Hallo,
Ik had een paar maanden geleden het programma Free Tube ontdekt.
Dit is in feite You Tube zonder reclame.
Als je een artiest in tikt, speelt hij deze af en als er niets meer zou zijn gaat hij gewoon verder met een volgende artiest die er op lijkt.
Ik had het programma op mijn tablet en mobiel gezet en kon lekker de muziek luisteren die ik wilde zonder reclame gezeur.
Ik heb echter nu, dat hij wel naar de artiest toegaat, maar blijft draaien en niet start met de opname.
Ik heb hem nu op mijn pc staan, waar hij het wel doet.
Zowel mijn vrouw als ik hadden hem op onze Samsung tablet en Samsung mobiel staan.
Hij doet het op geen van de vier apparaten.
IK heb geprobeerd om hem via mijn pc te laten downloaden met speciale instellingen voor Android, maar dan vind ik hem nog niet.
Is er een instelling bekend die wel voor Android werkt?
Ik hoop dat iemand dat weet.
Groetjes Menso.
Ik had een paar maanden geleden het programma Free Tube ontdekt.
Dit is in feite You Tube zonder reclame.
Als je een artiest in tikt, speelt hij deze af en als er niets meer zou zijn gaat hij gewoon verder met een volgende artiest die er op lijkt.
Ik had het programma op mijn tablet en mobiel gezet en kon lekker de muziek luisteren die ik wilde zonder reclame gezeur.
Ik heb echter nu, dat hij wel naar de artiest toegaat, maar blijft draaien en niet start met de opname.
Ik heb hem nu op mijn pc staan, waar hij het wel doet.
Zowel mijn vrouw als ik hadden hem op onze Samsung tablet en Samsung mobiel staan.
Hij doet het op geen van de vier apparaten.
IK heb geprobeerd om hem via mijn pc te laten downloaden met speciale instellingen voor Android, maar dan vind ik hem nog niet.
Is er een instelling bekend die wel voor Android werkt?
Ik hoop dat iemand dat weet.
Groetjes Menso.