• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Fullscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij reply 20 zijn we er nu achter dat het on-line games van Zylon zijn, had dat gelijk gemeld.:rolleyes:
En welke browser?
Neem aan in Windows 10 want dat staat ook nergens.
 
Sorry inderdaad Windows 10
 
Ik begrijp u niet ik gebruik FireFox?
 
Lange Pier bedankt voor uw tijd maar ik heb er te weinig verstand van blijkt, ik ga wel langs de winkel.
 
Jetje, ik wens je succes. En je weet nu precies welke vragen je verwachten kan. Schrijf de antwoorden maar op, zodat je ze zó kunt overhandigen, dat is veel fijner voor diegene die achter de toonbank staat! Voor mij is het ook allemaal adacadabra, zelf van wft kan ik niets maken.
 
We kunnen je echt alleen helpen als je zoveel als mogelijk informatie geeft. Probeer dat gestructureerd te doen. Ook als je denkt het zal wel niet belangrijk zijn, de mensen die je willen helpen filteren dat zelf.

Als je niet goed weet wat er met een vraag wordt bedoeld vraag dan om een verduidelijking. Topics hier zijn geen wedstrijd, er is dus tijd om over de antwoorden na te denken.

Bovenstaande allemaal voor als we je nog verder gaan helpen of voor eventuele andere vragen in het vervolg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan