• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Fullscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jetje

Vaak hier
Lid geworden
25 mrt 2010
Berichten
513
Waarderingsscore
8
Ik speelde altijd mijn spellen op fullscreen door middel van HRC die is nog ingesteld op de sneltoetsen die werken ook alleen met de spellen krijg ik steeds zwarte balken aan beide kanten?
 
Heb je iets veranderd aan instellingen? Ben je overgegaan op een andere versie van Windows?
 
Alles is het zelfde gebleven?
 
Instellingen voor full screen is een optie in de games.
En wtf is HRC.
 
De optie in de games staan op full screen?
 
Het is een laptop en ik weet niet waar ik naar moet kijken?
 
En wtf is HRC.

Volgens Google is dat de Haagse Rugby club. :)

TS: mogen we dan ook weten welk merk en type laptop het is? Mijn glazenbol is namelijk stuk. :(
 
Toshiba C855-2EV
 
Dat is mijn laptop type daar gaat het over dat moest Lange Pier toch weten? HRC – HotKey Resolution Changer v2.1 daar kan je het beeldscherm mee veranderen!
 
Waarom ik dat zou moeten weten ontgaat mij en werken doet het dan niet.

Zet 'm op die resolutie in Windows.
 
Dat heb ik geprobeerd 1366 x 768 die word aanbevolen de anderen heb ik ook geprobeerd dat veranderd het beeld wel maar niet in de spellen daar veranderd niks?
 
Kan niemand mij advies geven?
 
Deïnstalleer ten eerste die HRC eens en reboot, notebook moet helemaal van de spanning zijn geweest, ding heb je helemaal niet nodig en is bedoel als je 2 monitoren gebruikt, lees diverse problemen ermee.

En er zit een AMD dedicated graka in?
Die wordt ook gebruikt in de games en welke driver versie is die?
 
Ik weet niet veel van een pc hoor? Maar bedoeld u welke versie de AMD is?
 
AMD Radeon HD 7500/7600 Series
 
Je kunt maar 1 zin tegelijk lezen en maar 1 antwoord geven?

Geef eens meer info, jij ziet als enige wat er gebeurd en wij moeten afgaan op de info die je geeft.
 
Ik heb HRC verwijderd.
 
Ik had dus als ik Zylom spelletjes speelde volledig beeld nu heb ik 2 zwarte zijbalken. Bij Zylom kom je niet verder. Het ligt dus ergens aan mijn laptop instellingen maar waar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan