• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Galvanische ontkoppeling routers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Focal

Nieuw lid
Lid geworden
21 jul 2018
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Hallo daar!

Weet iemand of (en eventueel hoe) er een galvanische scheiding is bij routers?
Dus of er nog (schakel)ruis mee kan komen met het data-signaal.


Met vriendelijke groet,
 
@ Lange pier,

Ik vroeg me dat af ivm audiostreaming. Kwam een stukje hierover tegen op het www en sprak wat mensen erover.
Nu weet ik helaas niet hoe een router van binnen precies geconstrueerd is... dus vandaar m’n vraag.

De ruis komt niet mee ìn het signaal maar zou wel weer mee kunnen komen met het signaal.
Eventuele transformatoren in routers zouden niet altijd zo goed zijn.

Maar goed.. er is op het www vrijwel niets te vinden hierover;)
 
Zoeken naar een speld in de hooiberg, bij wijze van spreken.
Ergo: waar jij bang voor bent, doet zich dus weinig tot helemaal niet voor.
En ik heb het idee dat jij audiostreaming ook nog niet geprobeerd hebt, dus doe dan een steekproef, dan kom je ervan zelf wel achter of de apparatuur bij jou in orde is of niet.
 
Zoeken naar een speld in de hooiberg, bij wijze van spreken.
Ergo: waar jij bang voor bent, doet zich dus weinig tot helemaal niet voor.
En ik heb het idee dat jij audiostreaming ook nog niet geprobeerd hebt, dus doe dan een steekproef, dan kom je ervan zelf wel achter of de apparatuur bij jou in orde is of niet.
Denk niet dat je mij goed begrepen hebt, ik ben nergens ‘bang voor’ En stelde m’n vraag dus ook niet daarom. Ik vind het interessante materie en wilde die kant ‘s beter bekijken:)

Maar, hoezo denk jij dat ik audiostreaming nog niet geprobeerd heb?
Ik doe al jaren niets anders namelijk.
 
Kijk aan - heb jij dan zelf al ruis ondervonden in die streams of niet?
 
Alsin ruis door de muziek heen?? Nee, dat niet. Dan zou je de boel wel erg slecht voor elkaar hebben.
Er zijn blijkbaar wèl verschillen in weergave als je bv een fibernetwerk opzet. Dus er is wel iets dat bij kopernetwerk “stoort”

Deze vraag gaat enkel of er wel/niet zo’n ontkoppeling is, ..niet of je dit hoort.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan