• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Game automatisch naar het bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijsvdv

Vaak hier
Lid geworden
16 okt 2013
Berichten
677
Waarderingsscore
1
Hallo,

Als ik een spel zoals CS:GO of Rocket League of een ander willekeurig spel speel, gaat hij soms gewoon op random momenten naar het bureaublad.
Ik heb geen idee hoe dit kan, hij doet dit meestal 2 keer achterelkaar, en stopt hij er een uurtje of 2-3 mee.
In singleplayer heb ik dr nooit echt last van, maar als je een ranked match doet is het toch wel vervelend.
 
Mogelijk gebruik je vaak de shift knop?

Als je die 5x na elkaar indrukt gaat je spel automatisch weer naar het bureaublad omdat het een snelkoppeling is naar de plaktoets. Die kan je via dezelfde combinatie ook uitschakelen. Bij de meeste games gebeurd dat automatisch.
 
Nee daar ligt het niet aan, het gaat gewoon automatisch
 
Kijk eens in de logboeken of je daar wat kan terugvinden op de tijdstippen dat het zich voordoet. Start -> zoeken naar eventvwr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan