• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

game computer kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjoeyB

Nieuw lid
Lid geworden
17 jul 2013
Waarderingsscore
0
Beste NPer,

Ik heb op een site een computer samengesteld en vraag me af of dit een goede combinatie is en of dit niet veel meer geld kost dan nodig is...
Zou het heel erg fijn vinden als jullie iets laten weten.

Groetjes Djoey

Servicekosten
1 x Assemblage, Installatie, Testen en Garantie. 50,00
Behuizing
1 x Cooler Master CM 690 II 50,00
Case Modding
1 x 2x Blauwe case LED 15,00
Case Koeling
1 x 4x Corsair SP 120 High Performance 80,00
Processor
1 x Intel Core i5-4670K 3.4GHz 60,00
Overclocken
1 x Standaard 0,00
Processor Koeler
1 x Standaard Luchtkoeler 0,00
Moederbord
1 x Asrock Z87 Extreme4 80,00
RAM Geheugen
1 x Crucial 8 GB DDR3-1600 25,00
Harde Schijf
1 x Seagate 1000Gb 75,00
SSD
1 x Crucial M4 128 GB 115,00
Extra SSD
1 x Geen SSD 0,00
Geluidskaart
1 x Creative Sound Audigy 35,00
Netwerk
1 x TP-Link Netwerk 450mb/s 50,00
DVD / Bluray Lezer
1 x Samsung DVD Rewriter 15,00
Besturingsysteem
1 x Windows 7 Home Premium 100,00
Card Reader
1 x LogiLink Card Reader 54 in 1 10,00
Voeding
1 x Corsair CX750 60,00
Videokaart
1 x Nvidia Geforce GTX 780 675,00
2e Videokaart in SLI / Crossfire
1 x Geen 2e videokaart 0,00

Totaal 1875

Hallo Djoey :welkom:

Het is voor ons nogal moeilijk om een systeem te beoordelen als we niet weten wat je er exact mee wil gaan doen.

Misschien dit topic even bekijken en de vraagjes in een volgende reactie beantwoorden:
http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=45839
Ik zal intussen je topic al even naar het juiste deelforum verplaatsen.

Groetjes,

Dave

1 x Crucial 8 GB DDR3-1600 € 25,00 kan niet want je heb per 2 stuks nodig

Ik zou wel een ander processor koeler nemen dan de standaard want de standaard koeler is niet stil.

De prijs van uw samenstelling is wel redelijk duur.

het enige wat ik ermee wil doen is een beetje op het internet zitten, en gamen meestal speel ik fps, maar wil ook dat gta soepel loopt bijvoorbeeld. randapparatuur hoef ik helemaal niet. maakt mij ook niet heel veel uit waar het gebeurd ( de pc in elkaar zetten) als het maar te vertrouwen is.

Wat fijn dat er zo snel word gereageerd..

Groet,

Djoey

---------- Bericht toegevoegd op 09:24 ---------- Vorige bericht was op 09:10 ----------

Als iemand het een keer met mij uit wil zoeken ben ik bereid daar geld voor te geven :coffee:

---------- Bericht toegevoegd op 09:24 ---------- Vorige bericht was op 09:24 ----------

Als iemand het een keer met mij uit wil zoeken ben ik bereid daar geld voor te geven :coffee:

Hallo DjoeyB :)

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar we helpen hier allemaal als vrijwilligers en verwachten terugkerend helemaal niets, al zou een simpel bedankje soms wel fijn zijn.

Overklokken aan de orde? Hoeveel monitoren ga je gebruiken voor te gamen?
Met zo'n ruim budget denk ik dat je beter af bent met twee keer GTX 760 in SLI. Wat is je maximale budget trouwens of waar moeten we ons op richten?

Groetjes,

Dave

1 x Crucial 8 GB DDR3-1600 € 25,00 kan niet want je heb per 2 stuks nodig

Ik zou wel een ander processor koeler nemen dan de standaard want de standaard koeler is niet stil.

De prijs van uw samenstelling is wel redelijk duur.

-Een Ram reep kan wel alleen niet ideaal.
-Een aftermarket CPU koeler is wel verstandig inderdaad.
-Prijs van de onderdelen vallen mee. Het kan iets goedkoper, maar is voornamelijk door de SLI videokaarten duur gemaakt.

Verder:
-CPU van € 60,-?
-SSD is ook niet meer ideaal.
-6x extra fans?

Beter is zoals Dave aangeeft het lijstje in te vullen. Ga je met meerdere monitoren werken?

[edit]
Ben ik zo langzaam of is Dave zo snel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal me wat inhouden... :unsure:

:lol:

:huh: Moet die processor niet 260 euro zijn?

max budget 2200,
ga niet met andere monitoren werken.

vul even het lijstje in

---------- Bericht toegevoegd op 16:23 ---------- Vorige bericht was op 16:02 ----------

Het systeem:
- 2200 max budget
- Welke onderdelen denk je te kunnen hergebruiken van een eerdere pc? HELEMAAL NIKS
- Wat is het hoofddoel van de pc, waarvoor wil je hem gebruiken? gamen en internet downloaden
- gta battlefield en call of duty assasins creed far cry
- weet niet wat overklokken zou toevoegen :wink:
- Draadloos internet wil ik, usb 3.0 en 2.0... ssd ook wel

Randapparatuur:
- besturingssysteem windows 7 weet niet welke maar kan niet heel veel met een computer dus hoeft niks speciaals te zijn
- ik heb een tv waar ik het op aan zou willen sluiten maar heb geen id wat de maat of resolutie is
- wel net nieuw denk de scherpste verkrijgbaar:meeting:

De (web)shop:
- Moet het systeem geassembleerd (in elkaar gezet) worden door de (web)shop? Zelf kan ik het niet in elkaar zetten
- Wil je ook dat er een besturingssysteem door de (web)shop wordt genstalleerd? ja als dat handig is wil het niet perse zelf doen
- Heb je zelf een voorkeur van bepaalde (web)shop of heb je liever dat wij de goedkoopste uitzoeken? geen voorkeur

Dan heb ik deze samenstelling voor jou

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz
16 Gb geheugen
128 GB SSD voor snelle opstart van PC maar ook om programma sneller te laten starten mits deze op SSD is genstalleerd
1 TB harddisk
Gelid Tranquillo Rev.2 is een beter processor koeler dan de standaard en ook veel stiller
DVD-brander
2 stuks 3 GB Videokaarten Palit GeForce GTX 780 JetStream
750 Watt voeding
Windows 7
Montage inbegrepen doch Windows installeren zit er niet bij omdat het ook gemakkelijk te installeren is.

Heel erg bedank vind dit echt heel fijn.. :worship:
heb jij toevallig ervaring met azerty?

---------- Bericht toegevoegd op 21:40 ---------- Vorige bericht was op 21:37 ----------

ik kan ook nog azerties cadeau doen als je daar al een account hebt.
heeft iemand interesse

---------- Bericht toegevoegd op 21:42 ---------- Vorige bericht was op 21:40 ----------

zit hier een netwerk kaart bij?

Ik ben de draadloos netwerkkaart vergeten en dat zit nu bij deze samenstelling

Azerty is een fatsoenlijk bedrijf met goed service. (Ook Na-service)
Zelf heb ik ervaring mee.

Op deze topic kan je korting krijgen bij Azerty.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan