• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Game muis advies

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 162876

Gast
Hi,

Ik speel veel fortnite. Bouwen gaat bij mij wel redelijk maar mijn aim is waardeloos :(
Nu hoor ik van meerdere speelpartners dat de kwaliteit van de muis ook invloed heeft op de prestaties in het spel.
Ik heb nu een nacon GM-105 wired gaming muis van €15,-. De balngrijkste kenmerken zijn:
- 2400 dpi
- instapmuis voor een beginnende of gemiddelde gamer
- optische sensor

Op zich bevalt deze muis mij goed. Hij licht lekker in mijn handen en ik heb het idee dat hij zijn werk wel goed doet.

Maar ik heb momenteel ook de: Razer deathadder essential van €50,- op het oog.
De balngrijkste kenmerken zijn:
- 6400 dpi
- optische sensor
- 200 IPS / 50G acceleratie, zelfs met laagste DPI-instellingen
- Reactie muis 1 op 1
- Beschikt over drift-control: kleine in-game bewegingen voor headshots in FPS-games

Heeft het nu echt zin om voor een fanatieke gamer als ik een wat duurdere muis te kopen? En zo ja wat voor verschil kan ik verwachten?
 
Wat denk je dat ik niet heb gegoogeld?
Als je geen advies kunt geven laat dan je reactie achterwegen.
 
Dat maak ik zelf wel uit en als je had gegoogeld en de reviews had gelezen had ook de vraag niet 2x hoeven te stellen.... :rolleyes:
 
Ik verlaat dit forum. Die lange pier mag dan wel slim zijn maar een fatsoenlijke opvoeding heeft ie blijkbaar niet gehad. Altijd maar op een onvriendelijke manier commentaar geven is het enige wat hij kan. Good bay :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan