• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Status
Niet open voor verdere reacties.

Alexander Jo

Nieuw lid
Lid geworden
23 jul 2021
Berichten
4
Waarderingsscore
1
Beste,
Ik ben Alexander en ik zou graag een nieuwe game pc aankopen. De link van de pc vind u hier onder. Deze pc lijkt mij goed alleen vind ik dat er wat weinig opslag in zit. Zijn er nog andere dingen die u opvallen bij deze pc die niet heel goed zijn voor deze cpu en gpu combinatie? Ik hoop dat u me kan helpen.


Met vriendelijke groet
Alexander
 
Helaas kan ik je niet veel advies geven of dit de game pc voor jou is, wel kun je via de opgegeven link aangeven dat je een grotere ssd wilt, onder het tabje ssd aanpassen, hierdoor wordt het stysteem natuurlijk wel duurder.

Wellicht kun je zelf na ontvangst een hdd of ssd bijplaatsen. En ik zou voor een m2 ssd gaan, omdat deze vele malen sneller is.

Daarnaast lijkt het erop dat de processor straks geschikt is voor windows 11.

 
Zou een Windows proefversie nemen en een goedkope key aanschaffen, en je kunt zelf dingen aanpassen, neem die 1tb of 2tb Samsung evo 970 m.2.

Die grafische kaart wordt tegenwoordig als een midden klasse kaart gezien, sommige games, weet niet welke je gaat spelen, zullen niet op de hoogste instellingen draaien.

Over de verschillen in snelheden van de SSD's wordt nogal veel over gelogen.
 
Helaas kan ik je niet veel advies geven of dit de game pc voor jou is, wel kun je via de opgegeven link aangeven dat je een grotere ssd wilt, onder het tabje ssd aanpassen, hierdoor wordt het stysteem natuurlijk wel duurder.

Wellicht kun je zelf na ontvangst een hdd of ssd bijplaatsen. En ik zou voor een m2 ssd gaan, omdat deze vele malen sneller is.

Daarnaast lijkt het erop dat de processor straks geschikt is voor windows 11.

Bedankt boor de reactie! Ik ga het eens bekijken. Goed dat deze processor geschikt is voor windows 11.
 
Zou een Windows proefversie nemen en een goedkope key aanschaffen, en je kunt zelf dingen aanpassen, neem die 1tb of 2tb Samsung evo 970 m.2.

Die grafische kaart wordt tegenwoordig als een midden klasse kaart gezien, sommige games, weet niet welke je gaat spelen, zullen niet op de hoogste instellingen draaien.

Over de verschillen in snelheden van de SSD's wordt nogal veel over gelogen.
Bedankt voor de reactie. Ik ga niet de zwaarste games spelen. Gewoon de casual op medium settings op gewoon 120 fps. Is dit mogelijk denk je? Ik ga dit even goed lezen en beslissen wat voor ssd ik ga halen. Waarschijnlijk geen m2 omdat die wat duurder zijn.
 
Ach, over een jaar ben je de prijzen vergeten.
M.2 NVMe is natuurlijk de modernste SSD uitvoering en wat die graka kan presteren kun je alleen zelf ervaren, reviews erover zeggen mij niet zoveel.
 
Ach, over een jaar ben je de prijzen vergeten.
M.2 NVMe is natuurlijk de modernste SSD uitvoering en wat die graka kan presteren kun je alleen zelf ervaren, reviews erover zeggen mij niet zoveel.
Bedankt! Dan heb ik nog een vraag. Is deze pc 1000 euro waard of is dit te duur voor wat je krijgt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan